אביגל
״עצרי. חכי רגע,״ אמרה דאשה בקול צרוד, ושנתה לחלוטין את הפוזה בה הייתה.עד כה היא שכבה על המיטה שלי בפיגמה, כך שרגליה שעונות על הקיר מולה ופניה כלפי מעלה.
עינייה בוהות בתקרה דרך המשקפיים.כעת, היא ישבה על המיטה שלי ברגליים שלובות, שעונה על הקיר, עיניה בוהות בי בחוסר הבנה.
פיה פעור לרווחה.עצרתי וחיכיתי כמו שהיא ביקשה, אבל דאשה לא שאלה שום דבר.
נעצתי בה מבט והרמתי גבה.״אל תסתכלי עליי ככה, אדיוטית. אני צריכה לעכל.״
הנהנתי לאט, בחשש וניסיתי לקרוא את הבעת פניה ללא כל הצלחה.חיוך גדול נפרש על שפתיה העבות אחרי דקה או שתיים.
״זה הרבה יותר טוב ממה שדמיינתי לעצמי אי פעם.״ היא אמרה. ״אפשר לכתוב עלייך סרט!״
גלגלתי עיינים. בהחלט לא התגובה שאליה ציפיתי מבן אדם נורמלי,
אבל מדאשה? כן, די הכנתי את עצמי לזה.״באמת שאתם בכלל לא דומים, דני נראה בדיוק כמו אבא שלך! פשוט הזוי.״ היא נשכה את שפתיה. ״את לא משקרת לי נכון?״
״ישבתי כאן במשך חמישים וחמש דקות ורק דיברתי על מה שעבר עלי בשנה האחרונה. מתי את חושבת שהמצאתי דבר כזה?״ העברתי את האצבע שלי על הגבה בפניי ונשמתי אויר, מתוסכלת.
״חוץ מזה, הגיוני שהוא יהיה דומה לסבא שלו, ככה זה. צבע עיניים ושיער בהיר או כל גן רציסיבי אחר, עובר בדור שלישי, לרוב.״
העובדה שדניאל לא דומה לי כמעט בכלל העציבה והדאיגה אותי במשך תקופת לאחר-הלידה המתוסבכת שלי.
אבל הבנתי את זה לבסוף. דניאל דומה לסבא שלו וגם לאביו. אין לי הרבה מה לעשות בקשר לזה.
זה לא שיש ספק בכך שאני האמא...
נשארה רק ההרגשה המקניטה של מועדון
ה-לא-ידוע-איך-אבל-אנחנו-קרבה-ראשונה.עד הלידה רק אבא שלי היה חבר בו. ואז גם דניאל הצטרף.
עוד מישהו?״כן, טוב, אין לך מספיק דמיון בשביל להמציא משהו כזה מימלא.״ היא צחקה. ״הולי-פאקינג-שיט!״ היא בלעה את רוק והיתה שקטה לכמה רגעים.
״טוב זה מסביר למה יש לבגדים שלך ריח חלבי ואיך זה שהציצים שלך כלכך גדולים.״ היא הרכינה את ראשה, והמשיכה לדבר לעצמה. ״כן נו, ידעתי שהם לא אמיתיים...״
גלגלתי עיניים בפעם המאה.
״טוב. אני רוצה לראות את הבן שלך. איפה הוא עכשיו?״ דאשה התרוממה מהמיטה החורקת שלי ומשכה אותי איתה.
היה כלכך מוזר לשמוע את המשפט הזה יוצא מבין דשפתיה בכזו טבעיות.
YOU ARE READING
לידה מחדש || Rebirth
Teen Fiction״איפה לעזאזל היית?״ אביגל חוזרת לבית הספר לאחר שנעדרה ממנו במשך שנה וכמה חודשים והיא נושאת עימה סוד שנשבעה לא לחשוף הקשור להיעלמות שלה. עקב כך, היא נאלצת להתמודד עם שאלו...