(9) המתרגל במתמטיקה

1.1K 114 60
                                    

אדם
התבטלתי בשכיבה על הספה הירוקה בביתו של נתן בזמן שהוא הלך להביא את הפיצה מהפצריה שיושבת במרחק הליכה של שתי דקות מרגע שאתה שומע את טריקת הדלת מאחורייך ועד שאתה מריח את הסוד להשמנה מהירה.

ואני לא צוחק, השמנתי חמש קילו רק מהפיצה הזאת למרות שבטסי הרופאה שלי אמרה שזה פשוט השרירים שלי מתפתחים.

הטלפון של נתן צילצל בכורסא לידי ונדרשו ממני כל הכוחות להתרומם מהספה כדי להגיע אליו.

כשתפסתי אותו עניתי במהירות בלי להסתכל על הצג והייתי בטוח שזאת אמא שלו שהתקשרה להודיע שהיא שוב נשארת הלילה בעבודה.

״בוקר טוב,״ קול מתוק ונשי התנגן באוזן שלי ונדרש לי בדיוק שניה להתאים אותו אל הדובר שעומד מאחוריו.

״הלו?״ הקול המתוק של אביגל לחש הפעם.

״אביגל?״ שאלתי בקול לוחש כמעט כמו שלה.
בבקשה לא, הלוואי שתתקן אותי הבחורה ותגיד שהיא מישהי אחרת ושאינה מכירה אביגל כלל.

השניות של השקט אישרו לי שאכן זאת אביגל שלי.

למה היא מתקשרת לנתן?

כחכחתי בגרוני קצת כדי שקולי לא יבגוד בי שוב.
״אביגל, זאת את?״ שאלתי לוודא שזאת אכן היא.

״כן,״

בלעתי את רוקי בכח והרגשתי עיקצוץ בכפות רגליי.

למה היא מתקשרת לנתן?

״למה התקשרת?״ שאלתי בתוקף. דברים לא מסתדרים לי. אתמול הם דיברו בניהם ועכשיו היא מתקשרת. מה קורה?

״אתה, אממ,״ היא שתקה לשניה. ״אני צריכה אותך.״ הלב שלי התחיל לדפוק במהירות.

אני גם צריך אותך. תמיד. אני צריך אותך כמו שחולה זקוק לתרופה כדי לתפקד כמו שצריך. בלעדייך אני לא מתפקד כמו שצריך, אבי. גם אני צריך אותך.

היא אמרה את זה לי, אבל היא התקשרה אל נתן.

למה היא מתקשרת לנתן?

הדלת נפתחה ונתן נכנס בסירבול, אוחז במגש פיצה בידו האחת ובשניה משולש פיצה אכול בקצה.

פיו לועס במרץ. ״מצטער שלא חיכיתי לך, לא יכולתי להתאפק. הריח אדיר.״ הוא אמר וסגר את הדלת בעזרת רגלו מאחוריו. אני תוהה כיצד פתח את הדלת כשידיו עמוסות כך.

לידה מחדש || RebirthWhere stories live. Discover now