(32) האיפון שלי מצלצל

1K 108 31
                                    

אדם
אביגל לא הופיעה בכיתה ביום שני.

הייתי צריך את כל הכוחות שלי בכדי לא ללכת לבית שלה או לכל לפחות לא להתקשר אליה.
חיפשתי את דאשה בין היושבים בחדר האוכל כדי לשאול אותה בנוגע לאבי.
אך גם הפנים שלה לא הופיעו בשום מקום.

מאחר והמעגל החברתי של אביגל הצטמצם מאז שחזרה נאלצתי לשאול על דאשה, ואחת מהרבה חברות שהיו לה ענתה לי בהתלהבות כשפניתי אליה, שדאשה נמצאת כרגע אצל הדודים שלה בצפון.
נו באמת.

ישבתי עם נתן במדשאה ודחפתי את הדאגות שלי לגבי אביאל הלאה ממני.
מזג האויר היה קריר ובכל זאת העדפנו את הצינה שבחוץ על פני האוירה החנוקה שבחדר האוכל.

״מה עם ההורים שלך תגיד, מתי הם מתכוונים לחזור?״

שאלתי אותו אחרי שהוא ניתק את השיחה עם מנהלת משק הבית שלהם, מודיע לה לקחת חופש להיום ולהגיע מחר על הבוקר מאחר ומתקיימת מסיבה אצלו הלילה.
הוא נאנח תסכול, קטף חתיכת דשא ופיצל לשתיים.

״שמע אחי, אני באמת לא יודע. לא נראה שבקרוב.״

לאבא של נתן יש משרד שידוכים עבור סלבריטאים מוכרים ומליונרים בעולם.
אנשים שכל חייהם השתעשעו בהנאות ותענוגות החיים, וכעת הם צריכים בן זוג טחון כמוהם בשביל שתיים או שלושה ילדים לירושה.

בעקבות העבודה הזו שלו, אביו של נתן, נאלץ להיות יותר בנסיעות מאשר בבית.

ואימו של נתן, מליסה, נהנת מהטיולים שלהם ברחבי באירופה ואף יותר מאילו שבאמריקה ולכן היא מצטרפת אליו בנסיעות.
ובכך נוצר מצב ובו הבן הפך להורה אחראי בבית. נתן מגדל את עצמו כבר מגיל צעיר, היחידה שנמצאת בסביבה מידי פעם זאת נרווינה, מנהלת משק הבית שלהם.

״אני אשאר איתך הלילה וכל סוף השבוע הזה,״ החלטתי.

נתן שנא להיות בבית העצום שלו לבדו כמעט כמו שאני שנאתי להיות בשלי. הסתדרנו מאוד מהבחינה הזאת.
תמיד נחם אותנו להיות יחד.
נתן הביט בי, הנהן וחייך.

העברתי נושא למשהו קליל יותר.
צחקנו על הנסיון העלוב שלי לבשל מאכל מתסבך למדיי והוא השמיע לי מנגינה שהלחין עבור השיר החדש שכתב ועל ההופעה הבאה שלו בבר נידח.

---

אחרי שנכנסתי אל הרכב שלי בכדי לצאת מן חניית בית הספר ולהגיע הביתה, התחלתי לחשוב.
וכמובן, המחשבות שלי היו על אביגל.
דאגתי לה.
לא דיברתי או ראיתי איתה מאז אותו הלילה במועדון.
והיו לי המון שאלות לגבי הילד של פול.

מהיכן הוא צץ?
האם זה קשור לעובדה שהיא נעדרה זמן לא מבוטל, משהו קורה עם דבריה?

העניין הזה לא הניח והציק לי בכל הדרך לביתי, עד שהחלטתי לסובב את ההגה בחדות ולנסוע אל שכונתה של אביגל. אני חייב לראות אותה.

לידה מחדש || RebirthWhere stories live. Discover now