בנות! הידד לפרק הארוך ביותר שכתבתי אי פעם!
ברצינות, 5622 מילים.
ובגלל האורך החלטתי לפצל אותו, אבל אני מעלה את שני החלקים ביחד.
וכדי לכתוב את הפרקים הללו קיבלתי השראה מספר אהוב שקראתי, מגיע לו תודה מאחר והוא הציל אותי ממחסום כתיבה מופתי, ת ו ד ה .
אני מקווה שיהיה לכן כח לקרוא אותו ולא תתייאשו אחרי אלפיים המילים הראשונות,
תהנו!!רגע!
לפני שאתן מחילו לקרוא,ממליצה לחזור לכמה שניות לפרק הקודם של קצת יותר משנה לפני.2
הלילה שלפני העשרים ושתיים בנובמבר, 2015.
פרטנר מתאים
בשעה תשע כבר פשטנו לגמרי על הארון של מגי כדי שלא נצטרך ללכת באותם הבגדים היום למסיבה בבית של נתן.
היום החלטתי לקחת הפסקה מהחיים הסופר הזויים שיש שלי.
רק אחת, קצרצרה. לפני שאני מתחרפנת אחת ולתמיד.
אם כבר אני בהריון ואצטרך להביא גוף נוסף לעולם המזורגג הזה, אעשה זאת בסטייל.והלילה המסיבה בבית של נתן, מתאים לי בדיוק.
ההורים שלו בחו״ל, כמו תמיד, והוא הולך לארח בבית העצום שלו בני שש עשרה ושבע עשרה נלהבים מידי בלי שום סיבה נראת לעין.״איפה שאנל, היא כבר הייתה צריכה להיות כאן.״ שאלתי זאת בדיוק כשהיא נכנסה לחדר והביטה בנו במבט נרגש.
״הפתעה!״ שאנל מחאה כפיים בהתרגשות והניפה את שערה אחורה. לקחו לי כמה רגעים להתעשת, וידעתי שהבנות בהלם כמוני.
״צבעת את השיער שלך?״ שאלתי המומה. ״וסיימת עם זריקות הבוטוקס שלך היום, נוכלת שכמותך!״ צחקתי בקול.
״אבי, חדת הבחנה שכמותך!״ היא אמרה, הניפה את שערה בשנית ושרבבה את שפתיה התפוחות מסלקון. היא לבשה רק גאקט עור שחור פתוח ומתחתיו בגד שלא ידעתי אם להגדיר כחזיה או גופית סטרפלס דקה שהגיעה באורכה הרבה מעל לטבור, אף על פי שהתחזית צופה טמפרטורת מקסימום של ארבע מעלות.
YOU ARE READING
לידה מחדש || Rebirth
Roman pour Adolescents״איפה לעזאזל היית?״ אביגל חוזרת לבית הספר לאחר שנעדרה ממנו במשך שנה וכמה חודשים והיא נושאת עימה סוד שנשבעה לא לחשוף הקשור להיעלמות שלה. עקב כך, היא נאלצת להתמודד עם שאלו...