(41) טיפש

930 128 54
                                    

סליחה על שלקח לי כלכך הרבה זמן לעלות את הפרק הזה.

ס ל י ח ה .
—————


אביגל
הלכתי עם דאשה את השנים וחצי קלומטרים מבית הספר ועד לשער הבית שלי.
במשך זמן ההליכה האיטית למדי שלנו, שוחחנו על הביקור שלה בצפון אנגליה ועל הביקור שלי בדרומה.

״האיידן הזה שלך נשמע כמו בחור טעים.״ דאשה אמרה כשסוף סוף נכנסנו דרך דלת החדר שלי. נשפכתי על המיטה כמו ג׳לי.

״לא תהיה בעיה לסדר בניכם.״ אמרתי והסתכלתי בשעון שגילה לי שהשעה היתה אחד וארבעים. אצטרך להחזיר את דניאל מהגן החדש רק בשעה ארבע. יש לי זמן.

״או לא. אני נאלצת לוותר הפעם.״ דאשה אמרה ונשכה את שפתיה, המבט בעינייה ממזרי.

״ולמה זה? את יודעת, דווקא הבנתי איכשהו שהוא פנוי.״

דאשה החלה לצחוק ממה שאמרתי. ״מעניין איך הסקת את זה...״ היא צחקקה שוב, ואני גיחכתי.

״אבל לא. אני מסרבת בגלל שפני מועדות אל מערכת יחסים שמבטיחה טבעת!״ היא צהלה בהתרגשות, התרוממה והחלה לקפץ על המיטה שלי.

״תפסיקי, משוגעת!״ משכתי אותה בקצה חולצתה בחזרה מטה אליי והיא נפלה על הפנים שלי ורסקה לי אותם לחלוטין. ״שברת לי את האף!״ צרחתי עליה בקול.

הצחוק המתגלגל והמעט חזק מידי שלה מילא את כל החדר. סליחה, את כל הבית. השכונה. המדינה. את כל העולם!

לאחר שהתיישבנו אחת מול השניה וישרתי את האף שלי, חזרתי על דבריה בנימת שאלה. ״מערכת יחסים?״

היא הנהנה בחיוך רחב.

״מה? עם מי?״ הסקרנות שלי החלה לגבור. ״אני מכירה אותו? או- לא. רק אל תגידי לי שהוא מאיזה כפר נידח בצפון. את יודעת כמה מסובך זה קשר רחוק כ-״

״לנדון ואנס!״ היא קטעה אותי. ״אני יוצאת עם ה- פאקינג לנדון ואנס!!!״ ושוב דאשה צרחה את שמו. אני בטוחה שהוא שמע אותה אי-שם מהמרחקים.

פערתי את עיניי. ״לא! ברצינות? אותו קראש חפירה שלך?!״ דאשה הנהנה בלהט.

במשך כמה דקות אחר כך אנחנו המשכנו להתלהב בהגזמה, אם לומר את האמת.

צפינו בעתיד הזוהר שלהם ביחד.
ראינו כיצד הילדים המשותפים שלהם כבר הולכים להראות, סיכמנו שאם הם לא יהיו מושלמים כמו בחזיונות שלנו, נצטרך ללכת ולהנדס אותם גנטית.
ובנוסף, כבר התאמנו להם במהירות שמות: ריי, ליאם ולוסי.

נכון, אז היתה התלבטות די קשה בין השם לוסי לבין תליה, עבור הבת הקטנה והיפה ביותר.
לבסוף הוחלט שלוסי מצטלצל יותר מוצלח ליד השם דניאל, והרי לוסי ודניאל הולכים להיות יחד כשיגדלו ולהתחתן ולהקים בית ומשפחה. ולכן היה חייב להתחשב גם בנתון הזה.
אנחנו לא רוצות, חלילה, לפגוע בשלט שיהיה תלוי על הדלת הראשית בביתם המשותף.

לידה מחדש || RebirthWhere stories live. Discover now