אביגל
״לכי איתו!״ לחשתי לאוזנה של דאשה.עמדנו ליד הבר ונראה שלנדון הבין את הכוונות של דאשה לגביו, והתנהג בהתאם.
לפי השיחה שלהם הרגע, הוא לא נראה פחות ממועוניין בה.אולי לא באותה האובססיה שיש לדאשה, אבל היה לו רצון להכיר אותה. - וזאת התחלה! צחקתי בליבי.
להכיר אותה ולרקוד איתה... הוא הרגע הציעה לה לרקוד ודאשה שוקלת להישאר איתי בבר כדי שלא אשב לבדי.
דחפתי אותה אל תוך זרועותיו והיא צחקה.״אני פשוט לא רוצה להשאיר אותך לבד שיכורה ככה!״ היא צעקה מבעד למוסיקה.
״אני יודעת לדאוג לעצמי!״ צעקתי לה בחזרה.
היא נשקה ללחיי והלכה עם לנדון.ובאמת ידעתי לדאוג לעצמי, חוץ מזה נתן אירח לי חברה איתנו עד עכשיו, אני לא לבד.
איפה הוא באמת..?אה, נכון. הוא הלך לשירותים. חחחחחחחחחח.
הראש שלי התחיל להסתובב, העברתי את כף ידי הקרה על מצחי.התכוונתי להתרומם כדי להגיע לשירותים, בשביל למצוא אותו, אך העקב שלי פספס את המעקה של כיסאות הבר הגבוהים וכמעט נפלתי על הפנים אם הזרועות החזקות לא היו תופסות אותי ומישרות אותי.
״מישהי כאן שתתה יותר מידי,״ קולו העמוק של נתן היה קרוב אל אוזניי.
הסתובבתי אליו וחייכתי. ״כן, אולי קצת יותר מידי.״
״רצית לרדת אל הרחבה?״ הנדתי בראשי לשלילה.
״התכוונתי ללכת לשירותים.״
״בואי,״ הוא תפס את מותני בזהירות והתכוון להוריד אותי אבל עצרתי אותו. ״אני לא צריכה, אני רק רציתי ל..״ ניסיתי להיזכר למה היה לי חשוב ללכת לשירותים.
״אוה! אני יודעת, רציתי למצוא אותך!״
מחאתי כף בהתלהבות, כי הצלחתי להיזכר.הוא הנהן לאט וחייך, מזכיר לי קצת את ההתנהגות שלי כשאני עם דניאל, זה הצחיק אותי.
״אני חושש שהבילוי הזה הסתיים בשבילך,״ נתן אמר והסתכל על משהו מאחוריי.
משכתי בכתפי הימנית מעלה אל ראשי, מסמנת לו שלא רציתי ללכת.״איפה דאשה?״ הוא שאל.
הצבעתי אל הרחבה, אבל היא נעלמה מעיניי. ״טוב, אני ישלח לה הודעה. צריך להחזיר אותך עכשיו.״
הנדתי בראשי לשלילה כלכך מהר שהראש שלי הסתובב וכמעט מעדתי שוב.זרועותיו של נתן תפסו אותי שוב והצמידו אותי אליו הפעם.
הריח שלו היה כלכך טוב.
YOU ARE READING
לידה מחדש || Rebirth
Teen Fiction״איפה לעזאזל היית?״ אביגל חוזרת לבית הספר לאחר שנעדרה ממנו במשך שנה וכמה חודשים והיא נושאת עימה סוד שנשבעה לא לחשוף הקשור להיעלמות שלה. עקב כך, היא נאלצת להתמודד עם שאלו...