😿 Yoongi 😿Profile
Name : Min Yoongi
Type : Monster
Blood : Unknown
Status : Very DangerousSatu jarum yang berisi cecair disuntik ke dalam tangan aku. Jeritan yang nyaring bergema di dalam penjara besi ni. Badan aku terbaring lemah di atas lantai. Lelaki yang menyuntik aku berjalan keluar dan mengunci pintu penjara itu.
“ Pastikan dia tak keluar dari penjara ni. Faham ? ” ucap lelaki itu kepada penjaga penjara ni kemudian berlalu pergi.
Lepas disuntik, kepala aku berpinar dan badan menjadi lemah. Tangan aku digari menyebabkan pergerakan menjadi terhad. Aku perlu cari cara untuk keluar dari penjara ni. Hampir setahun aku terperap dalam ni.
“ Yoongi.. ”
Aku menguatkan diri untuk bangun dan menyandarkan tubuh di dinding. Aku nampak bayangan diri sendiri yang sedang duduk di depan aku. Dia tersenyum jahat. Boleh dikatakan, bayangan jahat dalam diri aku.
“ Kau nak apa ? ”
“ Aku nak tolong kau keluar dari sini. Sampai bila kau nak duduk dalam ni, Yoongi ? ” tanya bayangan aku tu. Aku menundukkan kepala.
“ Kau.. boleh tolong aku ? ”
“ Boleh. ”
🌹 Yumi 🌹
Hoodie yang menutupi kepala aku buka. Udara malam yang sejuk aku hirup perlahan-lahan. Kepala aku rasa serabut sangat dengan masalah keluarga yang tak pernah selesai tu. Huh, aku bosan lah.
“ Grrr.. ”
Langkah aku terbantut bila dengar bunyi pelik. Aku mula mencari-cari bunyi tu. Berdiri segala bulu roma badan aku bila nampak kelibat orang menyandar di bawah pokok. Aku mendekati pokok tu.
“ Oh ? ”
Rupa-rupanya ianya manusia ! Dia sedang menahan sakit sebab darah yang mengalir keluar dari perutnya. Aku mencangkung di sisinya. Terkejut rasanya bila darah di perut dia bukan warna merah. Tapi hitam !
YOU ARE READING
Magic Shop [BTS]
Short StoryF A N T A S Y A pleasant situation that you enjoy thinking about but is unlikely to happen or the activity of imagining things. (One shot story with BTS) Written By Hyunjinee ||™ 2017