Hjem. (maraton 6/11)

160 6 4
                                    

Næste dag.

Julies synsvinkel.
I dag skal vi hjem til Norge igen og et par dage senere skal vi til Danmark med Nadias familie. Nadia er en rigtig god ven jeg har. Hun bor også i Norge og går i vores klasse. Jeg vågner op i Marcus' arme. Han sover stadig. Det eneste jeg venter på for tiden er om han måske spørger om vi kan blive kærester. Hvis han så overhovedet vil. Det håber jeg virkelig han vil. Jeg savner ham så Fucking meget.

Jeg bevæger mig lidt ud af hans greb. Men han holder fast. "Sover du overhovedet?" Spørger jeg med et grin. Han nikker træt. "Kan vi ikke bare lige sove 5 minutter mere?" Spørger han træt med lukkede øjne. "Nej ellers når vi ikke at gøre os klar til flyet!" Suger jeg bestemt og prøver at rejse mig op. Men han holder stadig fast.

"Marcus giv slip!" Siger jeg med et grin. Han rejser sig op og gør sådan så jeg lige pludselig kommer op på hans ryg. "Marcus lad hver!" Nærmest råber jeg men han hopper bare rundt med mig på ryggen og griner. Jeg griner selvfølgelig også. Efter lidt tid går vi over og vækker Martinus så vi kan få morgenmad og gøre os klar.

Efter morgenmaden.

Jeg er igang med at vælge tøj. Det bliver bare til en sort T-shirt og et par shorts. Jeg kigger en hurtig gang på ringen Marcus gav mig inden jeg begynder at få tårer i øjnene. Lidt efter banker en på døren og siger "Hey Julle er du faldet i eller må jeg komme ind?" Det er Marcus der siger det.

Jeg tørrer hurtigt tårene væk og siger han gerne må komme ind. Han kommer ind og jeg skynder mig hurtigt ud. Uden at tale til ham eller kigge på ham. Jeg vil helst ikke lave mere drama med mit Fucking pis om at vi ikke er kærester mere. For jeg ved at Marcus kan altid se eller mærke hvis jeg er ked af det uanset om jeg skjuler det så godt som muligt eller overhovedet ikke skjuler det. Og tro mig, jeg er god til at skjule ting.

Jeg skynder mig ind på værelset og pakker de sidste ting ned i min taske som jeg har i flyet. Derefter kan jeg høre at Marcus endelig er færdig. Det tager ham en milliard Fucking år at gøre sig klar. Det er lige før han bruger længere tid end mig! Ahaha ej okay. Jeg er ikke rigtig ked af det længere jeg håber bare ikke Marcus kan se at jeg har været.

Marcus' synsvinkel.
Julie så lidt ked af det ud da hun gik ud fra toilettet for hvad? En time siden og jeg skulle til at gøre mig klar? Jeg vælger ikke at fordybe mig mere i det fir hvis hun er kommet over det nu kan hun bliver ked af det igen. Og jeg hader at se hende ked af det. Jeg vil pranke hende lidt. Hun står og pakker lidt flere ting og så vælger jeg at vælte hende ned k sengen og kilde hende.

Jeg lister mig bag om hende, tager fat om hofterne på hende med begge arme på kryds over hendes mave, hiver hende op og vælter hende ned i sengen. Hun griner og jeg begynder at kilde hende. "MAR MARC MARCUS STOOOO STOOP!" Skriger hun og griner videre. "Jeg stopper ikke før du siger jeg er den sødeste dreng du nogensinde har mødt!" Siger jeg med et grin.

"ALDRIG!" Griner hun. "Så er du selv udenom det!" Smiler jeg og kilder hende endnu mere. Hendes svage punkt er på kragebenet og halsen så der kilder jeg hende special meget. "Fint jeg siger det! JEG ER DEN SØDESTE DRENG DU NOGENSINDE HAR MØDT!" Skriger hun. Jeg stopper ikke. "Det var ikke det jeg sagde!" Siger jeg og griner og stopper så med at kilde hende. "Jo det var!" Griner hun og sætter sig op. Vi griner lidt af det inden vi hører far råbe at vi skal afsted.

I flyet.

Mig, Tinus og Julie sidder bare i flyet på en 3 mands plads og snakker. Julie sidder i midten, jeg sidder ved vinduet og Martinus sidder yderst. Vi vlogger lidt på Snapchat og sender live på instagram. Der er virkelig mange der spørger hvorfor mig og Julie slog op men allerede inden vi startede live'en havde vi aftalt at ignorere dem der skrev det.

Lidt efter falder Julie i søvn mens vi stadig er live. Hun sover halt op af mig og der er flere der begynder at skrive at vi er så Fucking søde og at vi burde blive kærester igen. Det er sødt af at vores fans støtter mit og Julies forhold til hinanden men vi har aftalt ikke at være mere end venner. Men jeg vil spørge hende en dag. EN DAG! Vi har selvfølgelig også vlogget i ferien. Både, Snapchat, instagram, Facebook og Youtube. Lidt efter falder jeg igså i søvn.

Hej! Jeg ved godt at kapitlet kom sent ud men har haft travlt hele dagen. Jeg var på genbrugsstationen med min klasse i dag. Det var mega sjovt. Vi skulle lave sådan en slags film hvor vi viste hvor de forskellige Container (staves??) var. Og så skal jeg lige sige en ting. TUSIND TUSIND TUSIND (osv) GANGE TAK TIL JER FOR AT MIN BOG NU LIGGER RANK 23 I FAN FIKTION😱😱😱😱😱😱 I ER FUCKING SEJE OG JEG FUCKING ELSKER JER SÅ HØJT AT I IKKE SELV FATTER DET!!!!!!!!! I hvert fald tusind mange gange tak til jer der har støttet min bog og givet mig interessen for at skrive videre. I er de Fucking bedste❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️ nu må jeg løbe ses elsker jer❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️

Var Det Kærlighed?حيث تعيش القصص. اكتشف الآن