Julies synsvinkel.
Vi er på vej hjem til mig for at hente ting og sige hej til min nye lillebror. Jeg har fået sendt et billede og han er mega cute.Da vi åbner døren kan vi høre ham. "Hej!" Siger jeg glad og løber ind i stuen hvor min mor og far sidder med lille Mathias og kigger i en bog. Ja han hedder Mathias. Han er virkelig sød. Store blå øjne, lange sorte øjenvipper, mørkeblondt hår ligesom mig og et glad smil plantet lige i fjæset.
"Hej Julie. Det her er så din lillebror" Siger min mor glad. Jeg går hen og krammer dem alle 3. Jeg får Mathias til at grine ved at kilde ham under hagen. "Må men jeg går lige op og pakker til sleepoveren" siger jeg og skal på vej op af trappen da min mor kalder på mig. "Vi har pakket til dig. Det står ude i gangen og husk nu ikke at blive oppe alt for længe!" Siger hun med den der mor stemme. "Okay. Tak og jeg lover intet" siger jeg med et lumsk smil og går ud af døren med de andre.
Vi henter drengenes ting og tager hjem til Tilde. Tilde og Martinus går og skæver lidt til hinanden hele vejen. Mig og Mac griner bare lidt af dem uden de opdager det.
Martinus' synsvinkel.
Jeg ved ikke hvad jeg skal gøre! Jeg bliver nødt til at sige til Tilde jeg kan lide hende men jeg ved ikke hvordan! For som sagt kan hun ikke lide mig. Jeg kan ikke lade hver med at kigge på hende. Heldigvis opdager hun det ikke rigtigt. Vi går ind ad døren, sætter vores sko og gåe op på Tildes værelse. Der kommer 3 madrasser ind på værelset som er ret stort så der er lige plads.Tilde prøver at komme hen til hendes seng men hun vælter lige ned i mig så vores læber rammer hinanden. Julie og Marcus står og er ved at dø af grin. "You Fall in love with Martinus!" Synger Julie. Tilde rejser sig hurtigt op. "Undskyld!" Siger hun akavet.
"Det er okay!" Siger jeg hurtigt. Nu er det udelukket at hun kan lide mig.
Marcus' synsvinkel.
Stemningen mellem Tilde og Martinus er lidt presset efter at Tilde væltede ned og Tinus og kom til at kysse ham. Jeg trækker Tinus med ud af døren så vi står på den tomme gang. "Hey Tinus du bliver altså nød til snart og sige det..." Hvisker jeg til ham. "Sige hvad?" Spørger han undrende. "Lad hver med at spille dum du ved det selv" Siger jeg. Han nikker kort og vi går ind til Julie og Tilde igen."Skal vi lege S, P eller K?" Spørger Julie glad. "Det er bare din ynglings leg eller hvad?" Smågriner jeg. "Ja og hvad så?" Spørger hun og sender mig sit sukkersød smil som alle og enhver bare falder for. "Okay du ved jeg ikke kan sige nej til det smil!" Smiler jeg og vi går igang med legen.
"S, P eller K... Tinus?" Siger Tilde. Han får et lille chok da hun siger Tinus. "Hvad?... S" siger han. "Okaaay... Har du nogensinde kysset en pige?" Spørger hun og kigger grinene på ham. "Øøh ja! Jeg har kysset dig 2 gange og jeg ved ikke hvor mange gange jeg har kysset Marcus!" Nærmest råber han. "A hvad sagde du?!" Spørger jeg og kigger spydigt på ham.
"Tinus du bliver nok nød til at løbe hvis ikke du vil dø!" Griner Julie. "Hvorfor? Jeg er da stærkere end ham!" Siger han så og smiler stolt. "Okay nu går du over min grænse!" Siger jeg og smiler ondt. Jeg springer et rigtigt ulve sprang og bang så er vi igang med en tvillinge slåskamp. Jeg kan høre Julie og Tilde sidde og grine af os.
Mig og Tinus tænker det samme og begynder i det samme at kilde dem. Jeg overfalder Julie mens Tinus overfalder Tilde. De skriger og griner. "MA MARCUS STOOP!" Råber Julie. For en gangs skyld hører jeg efter og stopper med at kilde hende. Hun sætter sig op igen. Tilde og Martinus sidder og kigger helt forelsket på hinanden.
Tildes synsvinkel.
Er det nu jeg skal gøre det? Skal jeg sige det til ham? "Tinus jeg-" jeg bliver afbrudt af døren der går op. Thea kommer ind med nogle DVD'er. "Tak Thea!" Smiler jeg. "Det var så lidt!" Siger hun smilene og rækker mig DVD'erne. Jeg har nemlig bedt hende om at gå på biblioteket og lede efter nogle film til os.Hun går ud igen og vi sætter en film på. Den hedder Max og handler om en militærhund. Da filmen er slut sidder både mig og Julie med snot papir og tårer overalt. "Den film skal jeg aldrig se igen den er så trist!" Siger Julie. Marcus og Martinus griner bare lidt. "Typisk piger og de psykiske problemer de har med triste film. De tuder altid!" Marcus så. Julie giver ham en lammer og griner lidt.
"Ej undskyld smukke!" Siger Marcus blidt og kysser hende hurtigt. Så sætter vi random playlist på og danser til. "Tilde?" Spørger en stemme bag mig. Jeg vender mig og og ser Tinus smile et skævt smil og et glimt i øjet. "Jaer?" Spørger jeg. "Det du ville fortælle mig tidligere... Hvad var det?" Spørger han stille mens hans smil bliver lidt større. "Nåh det? Det ligemeget" Siger jeg hurtigt. Hans smil forsvinder langsomt og han går hen til Marcus.
Hey<3 lidt kedeligt kapitel i know. Har i læst min nye bog? 'Forsvundet'? Og tak til Sofie Blenstrup for den søde besked over min Snapchat. Nu jeg er igang så følg lige min Snapchat JulieWattpad hvis i ikke allerede gør det. Elsker jer ses❤️😘
CZYTASZ
Var Det Kærlighed?
FanfictionDen 14årige Julie har ikke ligefrem det liv alle piger drømmer om. Hendes eneste trøst er tvillingerne Marcus & Martinus. Deres musik har været en anden vej for at cutte eller andet selvskade. Hun bor i Danmark men flytter til Trofors efter lang tid...