En uge senere.
(Marcus' synsvinkel)
Jeg vågner inde på mit værelse. Julie kan huske mere og mere for hver dag der går. Jeg håber hun kan huske mere om sig selv den her dag. I går kunne hun bare huske nogle navne fra hendes gamle klasse i Frederiksværk Danmark. Hele min familie skal snart på ferie i Thiland sammen med Julies familie. Det bliver helt vildt hyggeligt. Og jeg har også fundet på et nyt kælenavn til Julie mens jeg sov. Det kommer fra min drøm og jeg glæder mig til at se hvad Julie siger til det.
Jeg vælger at stå op og begynde at pakke for jeg ved ag Martinus alligevel ville komme ind og sige "Gosmorgen Marcus du skal op og pakke" og så trække gardinerne fra. Det gør han altid når vi skal afsted til Thiland. Det er nogle gange irriterende men Julie plejer bare at synes det er sjovt når hun så også er her.
Og igen havde jeg ret. Martinus kommer ind "Gosmorgen Marcus" men han når ikke at sige mere før han opdager at jeg ef stået op og skal til at rulle gardinerne fra. Jeg begynder bare at grine. Jwg kigger ud af vinduet og ser Julies overfor. Jeg kan se at hun sover. Hendes seng står sådan så jeg altid kan se hende når hun sover. Jeg smiler lidt for mig selv. Så tager jeg mig sammen til at pakke. Tøj, sko, undertøj, bandana, tandbørste og tandpasta, mobil oplader, mobil, opad, opad oplader og så videre.
Jeg bære min dyne og pude ned i stuen. Kufferten tager jeg lidt efter. Og så går jeg over til Julie for at få hende op af sengen og pakke til ferien. Jeg banker på døren og det er hendes mor der åbner. "Hej Marcus Julie så er oppe på sit værelse men hun sover stadig" siger hun med et smil. "Tak" siger jeg og går op på hendes værelse. Jeg åbner forsigtigt døren og lister hen til hende. Jeg har den perfekte måde at vække hende på.
Jeg sætter mig på knæ vedsiden af hendes seng og kigger på hendes ansigt. Jeg kysser hende på kinden men det vågner hun ikke af så jeg kysser hende på munden. Hun åbner stadig ikke øjnene så jeg kysser hende igen og igen men hun vågner ikke.
(Julies synsvinkel)
Jeg er faktisk vågen jeg gider bare ikke op. Da Marcus kysser mig på munden for 20. Gang tager jeg ham i nakken og får ham til at blive i kysset. Da vi slipper begynder vi bare at grine helt vildt. "Gosmorgen smukke" siger han. "Godmorgen søde" siger jeg glad og sætter mig op. Han sætter sig vedsiden af mig. "Hvorfor stod du ikke op?" Spørger han smilene. "Jeg gad ikke!" Griner jeg. Han smiler til mig og jeg smiler igen. "Hvad kan du huske i dag?" Spørger han mig. Jeg tænker mig lidt om før jeg svare "lidt mere om dig, Martinus og Sandra" han sukker. "Hvornår kan du huske lidt mere om dig selv?" Spørger han så.
"Det ved jeg ik'" siger jeg. Vi sidder lidt i tavshed. "Nå skulle jeg få pakket eller?" Spørger jeg. Han nikker og vi rejser os op og går hen til mit skab og finder min kuffert. Jeg pakker tøj, tandbørste, tandpasta, telefon, telefon oplader, ipad, ipad oplader, en bog, høre telefonerne kommer jeg bare i min bælte taske, make up, sko, undertøj, nattøj og så videre. I ved nok godt hvad piger pakker for en sikkerheds skyld😂
Da det hele er pakket tager jeg min dyne og pude ned i stuen og som den bedste, sødeste, sejeste kæreste Marcus er tager han min kuffert, det er meget sødt af ham. "Skal vi gå en tur?" Spørger Marcus mig og jeg nikker med et smil. "Vi går luge en tur!" Råber jeg og min far siger det er fint men inden vi når at komme ud af døren kommer Tobias hen og siger så "nå skal i så kysse mysse?" Han griner og jeg sparker ud efter ham. "Hvad hvis vi skulle?" Spørger jeg surt og så går vi da han ikke kan finde på noget dumt at svare igen med.
"Undskyld for det med min lillebror han er bare virkelig irriterende og han tror bare at kærester ikke laver andet end at kysse!" siger jeg lidt irriteret. "Men nu du siger det!" Siger han og stopper. Jeg rødmer og stopper selv. Lige foran ham. Han kigger mig i øjnene og nusser min kind, bøjer sig ned over mig og kysser mig. Vi holder kysset længe. Men så kan jeg høre en bekendt latter. Det er... TOBIAS! Den lille satan! Jeg løber efter ham. "TOBIAS DIN FUCKING SPADSER MONGOL HAR DU IKKE ANDET AT LAVE END AT UDSPIONERE MIG OG MARCUS?!" Råber jeg efter ham og får fat i ham. Jeg ligger ham ned. "Nu stopper du kraftedeme den her gang skåner jeg dig! Kan du huske sidst du udspionerede mig?" Siger jeg vredt. Han nikker bange og jeg giver slip på ham.
Jeg går hen til Marcus igen. "Undskyld igen!" Siger jeg grinene. Han griner. Vi går ud til skrænten/vores sted og sætter os der. Jeg læner mig lidt op af Marcus. Han nusser mig roligt i håret. "Se mig i øjnene Julle" siger han blidt og jeg kigger ham dybt i øjnene.
(Marcus' synsvinkel)
Jeg beder Julie om at se mig i øjnene. De øjne. Jeg kan slet ikke få nok af de dybe, mørkegrønne, smukke øjne. Jeg læner mig lidt frem og finder hendes læber med mine. Hendes læber er så bløde. Da vi slipper igen siger vi at det nok er tid til at gå hjem af igen for vi skal snart afsted.
Da vi er kommet hjem kysser jeg Julie igen og bliver i kysset. Vi ligger slet ikke mærke til lille Emma før hun siger "hvorfor kysser i hele tiden?" Vi kigger ned Og begynder bare at grine. "Det er fordi vi elsker hinanden" siger Julie og jeg smiler for mig selv. "Det er altså ikke særlig charmerende at i står ude i entreen når der er folk der går forbi" siger hun kækt. "Bade fordi jeg kan score og du ikke kan!" Siger jeg og vi begynder at grine. Emma vrænger bare ansigt og går ud og sætter sig ind i bilen.
Vi spørger om Julie kan køre med os fordi så kan Emma jo sidde sammen med Laurits. Det må vi godt så vi sætter os ud i bilen klar til at køre. Julie sidder i midten af mig og Martinus. "Hvad så med at flyve? Tør du stadig ikke det?" Spørger jeg med et grin. "Jo når du er med!" Griner hun bare. Jeg smiler, tager hendes hånd og lukker øjnene.
Da jeg åbner dem igen er vi ved lufthavnen. Jeg faldt vidst i søvn. Så at ged jeg mig sammen til at rejse mig. Vi går hen mod gaten hvor der står THILAND med store bukstaver. Vi stier på og finder vores pladser. Jeg sidder ved en vindues plads med julie ved min højre side så hun ikke kan kigge ned men alligevel er hun bange. Jeg tager hendes hånd igen og giver den et lille klem. Hun kigger på mig og smiler.
__________________________________________________________________________________
Hei! Der er en lille ændring i programmet. Jeg har sygt mange sidder til de følgende kapitler. Så når jeg er nået kapitel 40 holder vi det der maraton med 10 kapitler fordi... Jeg kan! Ahah ej. Nå det var første del af ferien. Hvad mon der sker? Møder de søde piger? Bliver det en afslappende ferie eller er der masser af skrigene fans? Find ud af det næste kapitel og hen hav det skide godt! Elsker jer og lige et random spørgsmål! Har jeg fans? Nå ses elsker jer❤️😘😍😌
ESTÁS LEYENDO
Var Det Kærlighed?
FanficDen 14årige Julie har ikke ligefrem det liv alle piger drømmer om. Hendes eneste trøst er tvillingerne Marcus & Martinus. Deres musik har været en anden vej for at cutte eller andet selvskade. Hun bor i Danmark men flytter til Trofors efter lang tid...