Skilt på 2 måder.

192 6 6
                                    

(et par dage senere)

Tildes synsvinkel.
Jeg vågner op ved at mine forældre står nede i stuen og råber af hinanden. Det har stået på i cirka en måned nu. Jeg sukker og sætter mig op i sengen. Jeg gør mig klar og er ellers på vej ud af døren da min far kalder på mig. "Det skal gå hurtigt jeg skal i skole om lidt!" Siger jeg og prøver at skjule min nervøsitet.

Jeg sætter mig ned på en stol i køkkenet vedsiden af Thea. "Din mor og jeg er nået frem til den konklusion at vi skal... Skilles!" Siger min far stille. Min verden braser sammen. "HVAD FUCK ER I FOR NOGLE FORÆLDRE?!" Skriger jeg. "JEG HADER JER VED I GODT DET?" Skriger jeg så og løber ud af døren. Egentlig havde jeg nok set den komme. De skændes også heletiden så det er nok bedst. Men jeg hader dem alligevel.

Nu er den eneste jeg kan søge trøst hos, Martinus. Og nu jeg nævner ham så kan jeg se ham, Julie og Marcus på vej til skolen. "Tinus!" Råber jeg og han vender sig glad om. Jeg løber imod ham. Da jeg er helt henne ved ham krammer jeg ham og begraver mit ansigt i hans trøje.

"Hvad er der galt?" Spørger han med sin dejlige rolige stemme. "Mine f forældre ska skal skilles!" Græder jeg ind i hans trøje. Han ligger armene om mig og et sus går gennem mig. Jeg krammer ham bare hårdere. "Det skal nok gå. Jeg vil altid være her for dig!" Siger han roligt og giver mig et opmuntrende smil.

Bare hans smil hjælper på mit humør. Vi begynder ligeså stille at gå imod skolen da vi ved at vi kommer for sendt og skal øve på Bølle Bob. Der er ingen af os der vil have at Julie og Martinus skal have den Fucking kysse scene.

Øvelsen.

"Okay i får 5 minutters pause og så øver vi kysse scenen mellem Eva og Lasse!" Siger Marianne. Vi sukker alle 4 og går hen i klassen. "Jeg har en ide!" Siger Martinus glad og stiller sig op på en af bordene. "Hør her klasse! Mig og Julie vil ikke kysse i det her teater stykke. Men Marcus er kærester med Julie og Marianne kan alligevel ikke kende forskel på mig og Marcus så lad hver med at sige at mig og Marcus bytter roller okay?! Det vil ødelægge 2 øh... 1 forhold! Så please lad hver med at sige det!" Siger Martinus ud over hele klassen.

Hvad mener han med 2 forhold? Han er sikkert stadig forelsket i Sandra. Klassen nikker og retter opmærksomheden mod døren som pludselig går op og ind kommer Marianne. "Allesammen gå ned i hallen så vi kan øve videre!" Siger hun og vi rejser os op for at gå ned i hallen.

Marcus' synsvinkel.
"Julle?" Spørger jeg hende forsigtigt. "Jaer?" Spørger hun med et smil. "Jeg tænkte bare på om vi måske snart skulle sige det til fansene altså... At vi er kommet sammen igen?" Spørger jeg. "Tja hvis du gerne vil have det er det fint nok!" Smiler hun. Jeg ånder lettet ud og tager hendes hånd.

"Skal vi sige det efter skole?" Spørger hun, jeg nikker og kysser hende blidt. Hun kysser hurtigt med. Hendes læber er fantastisk bløde. "Jeg elsker dig smukke" Hvisker jeg i hendes øre da vi har sluppet. "Jeg elsker også dig" smiler hun. Vi når over i hallen og der har jeg stadig et kæmpe smil plantet midt i fjæset.

Tilde og Martinus holder næsten i hånden. Tildes lillefinger snurre sig ihvertfald rundt om Tinus' lillefinger og Tinus rødmer lidt. "Martinus og Julie kom op på scenen så i kan få øvet den kysse scene!" Siger Marianne. Martinus skal lige til at reagere men så husker han vores lille aftale.

Mig "Martinus' og Julie går op på scenen. Jwg vender mig hurtigt om og ser at Tilde og Martinus fletter fingre rigtigt nu. "Held og lykke!" Mimer han. "Tak!" Mimer jeg tilbage og retter blikket mod der jeg går så jeg ikke støder ind i noget. "Gør som sidste gang vi øvede det men kys lige den her gang okay?" Siger Marianne lidt hårdt.

Jeg husker hurtigt det Tinus skulle og gør det samme. Holder hende om lænden og kigger hende direkte i øjnene. Den her gang er det en rigtig øjenkontakt og ikke den anspændte og akavede. Jeg læner mig imod hende og lader mine læber ramme hendes. Nu når vi er i det her kys kan jeg ikke rigtig mærke nogle følelser. Som om hun ikke elsker mig.

Skal jeg give hende tid eller skal jeg lade det fare? Fuck jeg føler mig som en dårlig kæreste lige nu. Jeg trækker mig hurtigt. "Det her føles forkert!" Siger jeg stille. Hendes ansigtsudtryk kan ikke rigtig læses. Jeg slipper hende helt og går min vej.

Julies synsvinkel.
Hvad skete der lige der? "Martinus ved du hvad der skete? Elsker han mig eller var det noget han sagde?" Spørger jeg Martinus da jeg er kommet hen til ham. Han trækker let på skulderne. "Jeg skal nok tale med ham" Siger han med et mærkeligt udtryk. Han forstår nok ikke hvad der skete.

Jeg kan mærke min mobil brumme i min baglomme. Jeg tager den op og ser en besked fra Marcus.

-samtale mellem Julie og Marcus-
Mac: Undskyld Julle men... Det skal ikke være os
Mit hjerte går i stå et sekund og mine tåre er på vej
Julie: har du en forklaring?
Mac:...
Julie: nej godt så

-samtale slut-
Hvordan kan han gøre det der?! Vi har endelig fundet sammen igen og så er han en Fucking idiot! Jeg tyre min telefon i gulvet og med tårene rendende ned af kinderne forlader jeg rummet i fuld fart. "Fucking idiot" Mumler jeg for mig selv da jeg er nået ud fra skolens ejendom. Jeg kan høre en råbe efter mig men jeg vil ikke tale med nogen og jeg ved allerede det er Tilde.

Jeg løber bare videre. Jeg er også sådan et godt stykke foran hende så jeg når at komme væk. Jeg løber ud til skrænten hvor Jwg sætter mig ned og begynder at græde voldsomt.

Marcus' synsvinkel.
Hvorfor gjorde jeg også det? Hvorfor slog jeg bare op? Vi kunne jo have talt om det i stedet. Jeg har virkelig brug for at være ved skrænten nu. Jeg løber ud af skolens ejendom og direkte til skrænten. Men der er en derovre. En pige med langt mørkeblond hår. Hun ligger ned og jeg kan høre hulk.

Jeg sætter mig alligevel ned vedsiden af hende som er Julie. Min smukke Julie som græder voldsomt. "Hvad er der galt?" Spørger jeg dumt. Fuck hvorfor er jeg så dum?! "Ja hvad tror du?!" Spørger hun grædefærdig og surt og så rejser hun sig op for at gå. Jeg vender mig ikke engang imod hende eller prøver at stoppe hende.

Hej! Det skal lige siges det med Julie og Marcus ved jeg ikke hvor jeg vil hen med. Jeg har blandet det sammen med nogle af mine andre ideer og der kommer pænt meget drama i de følgende kapitler håber i vil vote/like hvad i kalder det og kommentere på hvad jeg kan gøre bedre. Jeg har også fået lidt svar om bogen skal være mere dirty så jeg håber i vil kommentere hvad i synes og nu er der nået 220 likes ja faktisk cirka 240 likes. Så tusind tak @mm_denmark_02 læs hendes bøger shine bright like diamonds og 2'eren never let you go never let me down. Overskriften til kapitlet giver heller ikke rigtig mening😂 men ses elsker jer❤️❤️

Var Det Kærlighed?Where stories live. Discover now