Lejrskolen dag 3.

262 6 2
                                    

Næste dag.

(Julies synsvinkel)

Jeg vågner udenfor ved bålet sammen med Marcus. "Godmorgen smukke" siger han. Jeg smiler. "Godmorgen Mac" siger jeg. "Vi har fået lov til at have fri i dag fordi at vi er så trætte nu" siger han. Jeg smiler. Bålet er stadig på fuld blus men alligevel går vi hen til Martinus og Sandra for at spørge om de vil lege S P eller K. Og det vil de selvfølgelig gerne.

"Okaaay S P eller K... Julie" siger Martinus til mig. "Øøh P tror jeg nok" siger jeg. Han smiler drilsk. "Hvor god er Marcus til at kysse fra 1-100?" Spørger han. Jeg bliver helt rød i hovedet. "100" nærmest hvisker jeg. "Det er ikke for voldsomt eller for kedeligt når han kysser mig det er bare helt perfekt" siger jeg helt rød i hovedet i Marcus begynder også at smile.

Tilsidst begynder Martinus og Sandra bare at grine af os. Det kan jeg også godt forstå for vi er jo helt røde i hovedet begge 2. "Okay S P eller K Sandra?" Spørger jeg. "K" siger hun lige med det samme. "Okay enten skal du kysse Tinus på munden i 20 sekunder eller også skal du..." Mere når jeg ikke at sige før hun og Martinus kysser eller nærmest snaver i 35 sekunder is stedet for 20.

"Okay S P eller K Marcus?" Siger Sandra.

(Marcus' synsvinkel)

Sandra spørger mig S P eller K og jeg svare K i håb om at jeg måske må få lov at kysse Julie. "Okay enten skal du kysse Julie på munden indtil jeg siger stop eller også skal du bare give hende et kram eller spise græs" siger hun. Jeg kigger på Julie som sidder vedsiden af mig.

Vi rejser os op og vores læber mødes. Jeg holder Julie om lænden med min raske hånd og min brækkede arm hænger sådan bare lidt slattent ned af min krop. Julies ene hånd på mit bryst og den anden nusser mig i håret. Jeg synes det er rart at der altid er en hånd der nusser mig i nakken eller i håret når vi kysser.

Jeg har ikke sat mit hår op så det er meget nemmere at rode i lige nu. Vi står sådan i hvad? Et par minutter. Vi vil bare ikke slippe. Jeg fjerner min hånd fra hendes lænd og ligger den i stedet på hendes kind.

(Sandras synsvinkel)

Jeg har sagt stop sådan 30 gange nu men de høre det slet ikke. Tilsidst giver jeg op og i stedet kommer Tinus hen til mig. Han holder om mig og Jeg holder om ham og vores læber mødes.

(Martinus' synsvinkel)

Jeg lader mine hænder glide længere ned af Sandras krop og ender på hendes numse. Hun står på tæer. Hun siger ikke noget til det eller jo jeg kan mærke på hendes læber at hun begynder at smile. Sådan står vi alle 4 og gider bare ikke slippe. Marcus med Julie og jeg med Sandra.

Jeg lader mine fingre filtre sig ind i Sandras smukke bløde hår.

(Julies synsvinkel)

Marcus og jeg kysser stadig. Vi gider bare ikke slippe hinanden. Men det kan jo heller ikke vare forevigt. Desværre. Da vi så endelig slipper ser vi Sandra og Martinus stå og kysse. Der er en hel flok fra klassen rundt om os. Jeg rødmer. Marcus aer min kind. Jeg lader mit hoved falde ind i hans bryst så jeg har næsen i hans trøje.

Han dufter så godt af Marcus. Han nusser mig i håret. Nu er Marcus sådan også en god sjat højere end mig. Det er Martinus faktisk også hvis ikke i skulle have gættet det. Marcus er sådan 15 cm højere end mig og Martinus er 13 cm højere end mig så meget forskel er der ikke mellem Marcus og Martinus. 2 cm er ikke meget.

Aften.

Jeg tror godt Marcus kan sove i nat. Jeg kunne i hvert fald spise. Men det var nu også kun en mundfuld. Jeg går ud på badeværelset for at tage mig et bad. Jeg føler mig rigtig beskidt og så er det også rart med et bad engang imellem. Da jeg er igang med at tage hygge tøj på kan jeg høre Marcus' stemme ude foran døren. "Kan jeg komme ind?" Spørger han roligt. Jeg låser op og han går ind.

Jeg står med hygge tøjet på og er igang med at tørre mit hår med håndklædet. "Hej smukke" siger han. "Hejsa du" siger jeg bare. Han kommer tættere på mig og tager mig om lænden og trækker mig ind til sig. Han kysser mig op ad halsen hvor mit våde hår ikke er da hans bløde læber rammer mine.

Hans hænder kommer ind under min trøje og hans fingre glider op ad min ryg. Da han strejfer min BH strop begynder han så stille at blive lidt flov. Men jeg nikker stille hvilket betyder at det er okay. Tilsidst får han min trøje helt af.

(Marcus' synsvinkel)

Jeg har fået trøjen helt af Julie. Hun lader til at synes det er fint. Men så lader det til at Julie prøver at få min trøje af og tænker over at passe på min arm. Jeg hjælper hende lidt da hun prøver at få den over hovedet på mig. Så står jeg der i bar overkrop med Julie stående kun i shorts og BH. Jeg trækker hende tættere på mig.

"Nu har i stået der i præcis 5 minutter uden at ligge mærke til os" siger en bekendt stemme. Det er Sandra og Martinus. Jeg skynder mig at få trøjen på og løber efter Martinus med totalt latterkrampe.

(Julies synsvinkel)

Jeg får trøjen på og går over til Sandra. "Kæft de åndssvage" siger jeg og griner. "Ja hvordan kan nogen være så åndssvage som dem?" Spørger hun. "Det ved jeg virkelig ikke" siger jeg og vi begynder at grine. Så løber vi efter drengene.

Da vi ser dem kigger Tinus tilbage uden at tænke på hvor han løber. "Tinus pas på stolen" råber vi men han når ikke at høre det før han rammer den. Der bliver fuldstændig stille indtil Martinus begynder at grine voldsomt. Vi griner med og får totalt latterkrampe ligesom Marcus gjorde for sådan cirka 2 minutter siden. Peter kommer ind til os for at se hvad der gav sådan et brag.

Da vi ser hans ansigtsudtryk begynder vi bare at grine indnu mere. Han forstår bare ikke hvor dum han ser ud når han ikke ved hvorfor vi griner så meget. Men vi går ud til de andre ved bålet. Der er næsten helt stilhed. Det eneste man kan høre er nogle der taler lavt og griner lidt og ildens knitren.

Jeg sidder i Marcus' skød og Sandra i Martinus' skød. Jeg er lige ved at falde i søvn men holder mig vågen. Jeg kan mærke at Marcus lader sine hænder komme rundt om livet på mig. Jeg smiler for mig selv. Jeg læner mig tilbage. Marcus ligger sin hage på mit hoved og begynder at nusse min kind med den raske hånd. Og lidt efter falder jeg i søvn.

(Marcus' synsvinkel)

Julie falder i søvn. Jeg begynder at nynne "Plystre på deg" akustisk version. De andre høre det vidst ikke ellers ville de bare sige jeg skulle stoppe. Hun er så smuk. Jeg kan se at hun så stille begynder at smile. Hun drømmer vidst. Jeg ligger et tæppe over hende.

(Julies synsvinkel)

Jeg står ude ved bålet sammen med Marcus. Der er ingen andre end os. Han holder mig om lænden (forfra) og jeg holder om ham. Vi ser hinanden dybt i øjnene. Jeg er fanget i hans blik. Mere når jeg ikke af den drøm før jeg bliver vækket af en kærlig hånd på min kind. Det er Marcus.

"Hey jeg drømte lige" siger jeg smilene. Han smiler tilbage. "Nå men nu drømmer du ikke mere" griner han. Jeg griner med. Så kysser han mig hurtigt og blidt på munden. "Er det alt jeg kan få?" Spørger jeg og spiller trist for sjov. "Nu må vi se" siger han grinene. Jeg synes bare Marcus kan være så åndssvag nogle gange men det er også skide sjovt.

Så når Sandra og jeg står sammen og ser drengene være så barnlige som de kan være det er alså bare sjovt. Også når man elsker en så er de bare mere barnlige end normalt. Jeg er bare glad for at jeg er her og ikke hjemme i Danmark. Jeg vil være sammen med Marcus.

Hejsa. Tusind tak for at i læser min historie. Nu ved i sikkert hvem jeg er forelsket i. Ja er det er Marcus. De to drenge her har bare ændret mit liv totalt. Men jeg holder en lille pause med denne historie. Jeg er igang med en anden som hedder Djævlebarn. Men hvis jeg keder mig skriver jeg på den her. Ses elsker jer❤️❤️

Var Det Kærlighed?Where stories live. Discover now