Idioterne Gunnarsen.

180 4 0
                                    

Tildes synsvinkel.
Jeg vågner op næste dag og har det på en eller anden måde fantastisk. Jeg skynder mig at gøre mig klar til dagens anledning som er at være sammen med Martinus, Marcus, Frederik, Benjamin, Emil og Julie. Jeg går ud på badeværelset og tager et hurtigt bad. Derefter går jeg ned for at spise morgenmad. Jeg skal mødes med de andre på legepladsen klokken 9 og lige nu er klokken halv 9 så jeg har okay god tid.

Jeg går hen til spisebordet hvor jeg sætter mig ned. Der går noget tid før jeg ser op og en fremmed kvinde står og laver et eller andet med ryggen til. "Øh undskyld jeg spørger men hvem er du?" Spørger jeg chokeret. Hun vender sig om. "Oh hej jeg er Rikke din fars kæreste" smiler hun. What?! Er min far allerede kommet videre?! Min mor flyttede for knap en Fucking uge siden?!

Jeg rejser mig vredt op og går ud af døren som jeg smækker efter mig. Mine øjne løber i vand og jeg begynder at løbe imod legepladsen hvor Tinus, Julie og Marcus allerede står og venter. De råber alle hej efter mig men jeg løber bare lige ind i Martinus' åbne arme da han ser jeg græder. "Hvad er der galt Tilde?" Spørger han stille. "Min far er kommet videre og har fået en ny kæreste!" Siger jeg grædefærdigt.

"Det er jeg da ked af" siger han ligeglad. Jeg trækker mig ud fra krammet. "Er du bare ligeglad?!" Spørger jeg trist. Han kigger bare på mig uden at svare. "Din idiot!" Skriger jeg. "Jeg troede du ville støtte mig i det her men du bare ligeglad! Martinus du min bedste ven" fortsætter jeg grædende og løber min vej.

Marcus' synsvinkel.
Julie løber efter Tilde mens jeg bliver hos Tinus. "hvad sker der!? hvorfor er du ligeglad?" spørger jeg stresset. "det er jeg heller ikke! på tvillingeære jeg ved seriøst ikke hvad der sker!" siger han hurtigt. jeg trækker på skulderne. "du skal nok få hende. det bare en dum tid lige nu" siger jeg så med en rolig stemme. "Men hvad hvis hun ikke vil tale til mig igen?" Græder han. "Hun vil komme til at tale med dig igen det lover jeg dig" svarer jeg.

Tildes synsvinkel.
Jeg sætter mig ned på en træstub i udkanten af skoven og begynder at græde. Julie kommer efter mig. Hun sætter sig vedsiden af mig. "Hey Tilde hvad sker der?" Spørger hun lidt forpustet. "Han er ligeglad med mig" siger jeg ligeud. "Nej han er ikke. Tro mig han elsker dig virkelig" siger hun.

"Hvis han elskede mig ville han ikke gøre det her" siger jeg, igen ligeud. Som om det ikke betød en skid for mig. "Jeg er ikke i stand til at elske længere" siger jeg. Men med en blødere stemme. Det er nok list en overdrivelse men Jeg kan seriøst ikke. "Han er jo Fucking ligeglad med mig hvorfor skulle jeg så elske ham?" Spørger jeg grædefærdigt. "Han elsker dig! Tilde tro mig nu" siger hun stille med tårer i øjnene. "Hvad græder du for?" Spørger jeg stille.

"Jeg havde et skænderi med Marcus i morges og han er stadig sur på mig," siger hun stille. Jeg trækker hende ind i et kram som hun gengælder. "Hvorfor blev i uvenner?" Spørger jeg trist. "Jeg ville sige en hemmelighed til Tinus og jeg ville ikke fortælle Marcus den og så... Sagde han at jeg ikke stoler på ham. Det lyder nok lidt dumt men jeg kan ikke lide det" siger hun, igen trist. Jeg krammer hende igen.

"Idioterne Gunnarsen" griner jeg lidt efter. Hun griner med og smiler til mig. Vi vælger at gå tilbage til drengene. Frederik, Emil, Sandra og Benjamin er kommet. Jeg er ikke sur på Marcus eller de andre. Kun Martinus så jeg holder mig bare til de andre drenge i stedet.

Julie holder sig lidt til de andre end Marcus. Er det bare mig eller gør Marcus hende konstant ked af det? Det som om han vil have at hun er trist. Han gør heller ikke en skid ved at Julie står med en tåre i det venstre øje. Er det bare tvillingerne Gunnarsen der er nogle idioter for tiden?

Martinus kigger trist på mig men kigger hurtigt væk igen. Vi sætter os til at lege S, P eller K. Gæt hvis ide det var. I får lidt tid.

Hvis du gættede Marcus var det forkert. Og hvis du gættede Martinus var det også forkert. Det var Julies. Hun elsker seriøst S, P eller K. "S, P eller K... Sandra?" Smiler Benjamin lumsk. Jeg tror Sandra er forelsket i Benjamin for hun rødmer ihvertfald.

"Øh S" siger hun grinende. "Okay er du forelsket og hvis ja hvem?" Griner han. Hun rødmer for sygt. "Okay det tager jeg som et ja. Hvem er du så forelsket i?" Griner Julie.

Sandras synsvinkel.
Jeg kan Fucking forhelvede ikke sige hvem jeg er forelsket i! Det jo Benjamin og han er her. Det ville bare blive akavet. "Jeg siger det ikke!" Griner jeg og er helt rød i hovedet. "Ej kom nu" smiler Julie. Jeg ryster på hovedet og griner. Derefter går vi videre med legen. "Martinus S, P eller K?" Spørger Julie. "P" smiler han.

"Hvor meget er du forelsket i Tilde 1-100%?" Spørger hun og griner. Jeg kigger irriteret på hende og giver hende det der Ej-det-sagde-du-ikke blik. Hun nikker stille. Jeg er faktisk ikke forelsket i ham længere så jeg kan være fuldstændig ligeglad om han er eller ej. Han mumler et tal jeg ikke kan høre. Jeg er som sagt også ligeglad.Det bliver sent og vi tager hjem til os selv igen.

Marcus' synsvinkel.
Jeg tror Julie er vred på mig efter det i morges. Jeg kan ikke lide følelsen og vi har ikke talt sammen hele dagen. Måske skulle jeg prøve at snakke med hende i morgen? Det var jo trods alt min skyld. Jeg overreagerede for vildt. Lidt efter går jeg ud og børster tænder.

Martinus er trist. Han er trist over det han gjorde i mod Tilde. Jeg er trist. Trist over det jeg har gjort imod Julie. Men hun vil 100% ikke snakke med mig. Hvorfor er jeg sådan en Fucking idiot? Jeg lovede jeg ikke vil såre hende igen og det gjorde jeg. Hun stoler jo på mig! Jeg overreagerede for sygt.

"Marcus er du snart færdig med at børste tænder?" Spørger Martinus. Jeg spytter ud i vasken og går ud. Julie sover i gæsteværelse. Jeg går forbi den let åbne dør og kigger hurtigt ind. Det jeg ser er Julie med en tårer rendende ned af den ene kind. Jeg skal lige til at gå ind til hende men da hun kigger hen på mig går jeg hurtigt væk igen.

Haarrr'iiii sorry for ikke at have postet i SÅ lang tid. Jeg har ikke haft lysten til at skrive men jeg er til gengæld startet på en ny bog på en anden profil. Den hedder "You and me together?" Og ligger på min profil som hedder JulleMMer  Beskrivelsen kommer her.

Julie og Sofia er to 14årige piger fra landet. De har været bedste veninder hele livet. De bor begge på landet og elsker at ride. Julies hest er en fjordhest og hedder Fritz. Han er 170 centimeter høj, har den normale cremefarve og en sort stribe ned gennem magnen. Sofias hest heder Camelot. Han er en New Forest, er 147 centimeter, har en smuk hvid pels og en lyserød plet på mulen. Hverken Julie eller Sofia har rigtig lagt mærke til tvillingeparret Marcus og Martinus selvom de går i samme klasse og er kendte i hele Skandinavien. De synes heller ikke drengene er særlig interessante. Men det skal de nok komme til. Mon pigerne falder for drengene? Følg med.

Historien er inspireret af en drøm. Alle personerne eksisterer i virkeligheden. Også hestene. Jeg bruger mig selv og min veninde som hovedpersoner. Startet den 20. Maj klokken 22:55.

Spændene ikke? Følg med!!! Og tak for 7k!! Det jeg sgu glad for elsker jer. Følg min insta til mine bøger. Julie Gunnarsen.

Elsker jer ses💕💕🦄🦄😱😱😱

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Elsker jer ses💕💕🦄🦄😱😱😱

Var Det Kærlighed?Where stories live. Discover now