Ještě ten večer se sešli v zavřené veterinární klinice. Scottův šéf byl možná veterinář, ale jeho specializací nebyli kočky a psi, ale všechno nadpřirozené.
Jessie, Scott i Malia postávali nervózně na jedné straně místnosti a sledovali, jak Deaton uvádí Lydii do transu.
Chvíli všem trvalo, než odhalili její schopnosti – byla pokousána alfou, ale nikdy se nestala vlkodlakem. Byla to obrovská záhada, kterou ještě prohlubovalo její podivné nadání neustále objevovat mrtvá těla.
Lydie byla banshee a byla nadána zvěstovat smrt.
Jenže teď seděla ve ztichlé veterinární klinice a zuřivě kreslila na papír. Její automatické psaní je už několikrát navedlo na správnou cestu, a proto to byla první možnost, kterou se rozhodli vyzkoušet i dnes.
„To má vypadat takhle?" zeptala se Lydie a prstem ukázala na zrzku, která zuřivě popisovala papír před sebou.
Deaton jen zavrtěl hlavou a rozběhl se k dívce, aby ji přivedl zpět do reality. Scott a ostatní ji mezitím obklopili a se zájmem zkoumali papír, který byl celý popsán jedním jediným slovem.
Jessie ruka automaticky vystřelila k přívěšku na jejím krku. Vytáhla drobné stříbrné písmeno z výstřihu a promnula ho mezi prsty.
„Říkala jsem ti to," zamumlala směrem k bratrovi.
„Co je to mischief?" optala se Malia a zvedla papír do ruky. Samozřejmě věděla, co slovo znamená. Bylo to synonymum pro uličníka, zlobivého kluka, nebo malého neposedu. Nedokázala však vymyslet spojitost mezi tím, co hledali a slovem, které Lydia napsala.
„Je to něco jiného," zamumlal Scott, přebral papír od Malie a znovu ho položil před sebe. Prsty pak sledoval jednotlivá slova, které byli vytvarované do pěti písmen.
„Stiles," šeptla tiše Jessie, aniž by věděla, co to slovo znamená.
I když to vypadalo, že po smrti alfy se situace ve městě uklidní, bylo všechno zcela obráceně. Derek si začal budoval novou smečku – nejdříve pokousal Isaaca, tichého chlapce, kterého si moc lidí nevšímalo a poté i Ericu – dívku, která trpěla epilepsií.
Derek usiloval o to, aby se členem jeho smečky stal i Scott, ale ten jeho nabídku neustále odmítal. Derek se k němu ale nechoval agresivně, nepokoušel se ho přemlouvat násilím – ba naopak – přislíbil Scottovi i nadále pomoc a pomohl mu lépe pochopit jeho nové vlkodlačí smysly a schopnosti.
Lydia po kousnutí alfou zmizela na několik dní z nemocnice a zcela nahá se ztratila v lese, který obklopoval celé město. Když ji konečně našli, nedokázala nikomu říct, co dělala.
ČTEŠ
Vzpomínky /Teen Wolf FF/
FanfictionScott a Jessie McCallovi stojí před nejtěžším úkolem jejich života, na který jsem vůbec poprvé sami. V jejich životě jim najednou začne někdo chybět - někdo, kdo pro ně znamenal úplně všechno. A oni si teď nedokáží vzpomenout ani na jeho jméno... Je...