„Vstávej, ospalče," probudil ji Stilesův hlas a ona jen cosi zavrčela v odpověď a přetočila se na druhou stranu.
Léto se pomalu blížilo ke konci, stejně jako její krátký pobyt ve Virginii. Bylo to její rozloučení se Stilesem, který ještě ten den nastupoval do přípravného programu FBI.
A ona se s tím nesmířila.
Pořád se s tím nesmířila. Nedokázala si představit svůj život bez něj a už vůbec si ho nedokázala představit v nikdy nekončících obavách o jeho život.
Přesto nic neřekla. Viděla, jak moc je šťastný a věděla, že ani ona nemá právo jeho štěstí kazit svými obavami.
„Kolik je hodin?" zeptala se rozespalým hlasem.
„Čas vstávat."
Pomalu rozlepila oči od sebe, aby zjistila, že venku se teprve začíná rozednívat. „Vždyť je ještě noc!"
„Ale za pět hodin ti letí letadlo," zaprotestoval Stiles.
Ta věta ji zasáhla nepřipravenou.
Pět hodin.
To je jen tři sta minut.
Posledních tři sta minut se Stilesem.
„Proč jsi mě nechal spát tak dlouho?!"
---
Jessie seděla na kraji postele, připravená na odjezd. U nohou ji ležel malý kufr, ve kterém měla sbalené všechny věci. Na sobě měla obyčejné černé triko, které mělo na sobě malý emblém FBI. Dostala ho jako dárek na rozloučenou a neodolala pokušení si ho obléct na svou cestu domů.
Stiles se připravoval v koupelně a z nějakého důvodu si nepřál, aby Jessie byla u toho.
Zbývaly necelé dvě hodiny do odletu jejího letadla a ona začínala být pomalu nervózní. Nebyla si jistá, jak hustý bude ve městě provoz a nechtěla se opozdit. Hned druhý den měla odlétal do Philadelphie, aby tam nastoupila na svou vysněnou Pensylvánskou univerzitu. Cítila se trochu provinile, že své poslední dny doma vyměnila za necelý týden se Stilesem, ale ani Scott ani Melissa ji to nevyčítali.
Když se konečně otevřely dveře do koupelny, Jessie se hned vyšvihla na nohy.
Stiles stál na prahu místnosti, oblečený do padnoucí košile a společenských kalhot. Kolem krku měl křivě uvázanou kravatu, přesto vypadal... jako jiný člověk.
Jessie si povzdechla.
„Vypadáš jako agent FBI."
„Stážista FBI."
Jessie k němu přistoupila a nejdříve ho pevně objala. Pak se vyhoupla na špičky, aby mu věnovala polibek. Jakmile se jejich rty rozpojily, zhoupla se zase zpátky. S nepatrným úsměvem pak uchopila uzel jeho kravaty, který lehce přitáhla a upravila, aby seděl přesně tak, jak měl.
ČTEŠ
Vzpomínky /Teen Wolf FF/
FanfictionScott a Jessie McCallovi stojí před nejtěžším úkolem jejich života, na který jsem vůbec poprvé sami. V jejich životě jim najednou začne někdo chybět - někdo, kdo pro ně znamenal úplně všechno. A oni si teď nedokáží vzpomenout ani na jeho jméno... Je...