Liamovi stačila jediná zmínka o Stilesovi, aby získal Jessie na svou stranu. Poznal to v jejích očích a poznal to na výrazu v jejím obličeji.
Bojovně se postavila na jeho stranu a otočila se čelem ke Scottovi a Malii.
Malia stále bojovně vrčela o to víc, když ztratila svého spojence.
Jessie a kojotí dívka nikdy nebyly nejlepší kamarádky a měly mezi sebou spoustu skryté záště a nepřátelství. Přesto obě patřily do Scottovy smečky a obě dokázaly všechny svoje vzájemné problémy odložit a spolupracovat. A po událostech posledních měsíců, kdy se Pouštní vlčice pokusila zabít svojí vlastní dceru Maliu se zdálo, že se obě dívky ještě více sblížily. Skoro... skoro to vypadalo, že se z nich staly přítelkyně.
Až do dnešního dne.
Obě stály naproti sobě, Malia bojovně vrčela a Jessie hrdě vztyčenou bradu.
Zuřila mezi nimi tichá válka beze slov a Scott dobře věděl, že stačí jeden špatný pohyb a obě se do sebe pustí.
Nedokázal se ale postavit ani na stranu své sestry a ani na stranu Malie. Obě dvě měly plné právo být rozzlobené a obě dvě měly plné právo začít válku.
I Liam vycítil to napětí, které mezi oběma dívkami panovalo.
„Hrůzní doktoři znali Divoký hon a Ghost Ridery, Theo nám toho může hodně říct, třeba dokonce zná způsob, jak je zastavit."
„Nebo nás může zabít."
„Já... Převzal jsem za něj odpovědnost. Noshiko mi dala tenhle meč a pokud se o něco pokusí, můžu ho poslat okamžitě zpátky pod zem."
„Nebo ho tam můžeš poslat hned."
„Vím, že tu vládnout smíšené pocity, ale můžu být vaše jediná šance, jak zastavit Divoký hon."
Theo měl celý obličej od krve, přesto měl na tváři arogantní úsměv vítěze. Měl všechny trumfy ve své kapse a dobře to věděl. Byla jen otázkou času, než si to uvědomí i ostatní.
Scott si zmoženě povzdechl.
„Můžeme si promluvit v soukromí?" zavelel pak a popadl Liama za triko, takže ani neměl šanci odpovědět.
Když oba zmizeli v jiném pokoji, Malia znovu vycítila svoji šanci. Ráznými kroky napochodovala před Thea a byla by na něj znovu zaútočila, kdyby ji Hayden nevstoupila do cesty.
„Co to děláš?" zavrčela nepřátelsky.
„Snažím se tě zastavit."
„Chci ho jenom zabít!"
„Malio." Tentokrát to byla Jessie, která promluvila. Hlas měla ledově ostrý a zdánlivě bez emocí. „Nech ho být."
„Už si nevzpomínáš, jak ti ublížil?"
„Pamatuje si Stilese," řekla, jako kdyby to byla odpověď na všechny problémy.
„Já si pamatuji na Stilese! Scott si pamatuje na Stilese! Lydia si pamatuje na Stilese! Všichni si pamatujeme na Stilese!" Křikla vztekle Malia.
„To není ono."
„Stejně pořád nevíme, jestli skutečně existoval! Třeba je to jen nějaký přelud! Třeba..."
ČTEŠ
Vzpomínky /Teen Wolf FF/
FanfictionScott a Jessie McCallovi stojí před nejtěžším úkolem jejich života, na který jsem vůbec poprvé sami. V jejich životě jim najednou začne někdo chybět - někdo, kdo pro ně znamenal úplně všechno. A oni si teď nedokáží vzpomenout ani na jeho jméno... Je...