Jessie stála před mrazící nádobou a s obavami v očích koukala dovnitř. Chlad sálal ven a jí naskočila husí kůže téměř po celém těle. Objala se nahými pažemi, snad jako kdyby doufala, že se tak dokáže zahřát.
„Zabije tě to, Jessie," promluvila Malia do ticha mezi nimi.
„Není jiná možnost," zašeptala potichu. Hlas se ji třásl. Neuvědomovala si všechny rizika, ne dokud je Malia nevyslovila nahlas. Její strach najednou získal přesné kontury.
„Můžu to zkusit já. Moje tělo vydrží mnohem víc než tvoje," navrhla Malia a Jessie nad tím návrhem skutečně přemýšlela.
„Nemáme čas. Já..." Na moment se odmlčela a jazykem přejela po suchých rtech. Nevěděla, jak svá slova říct, aby nezněla příliš hrubě.
„Myslíš si, že si nevzpomenu? Že pro mě to byl jen další člověk z davu? Že nemám žádnou dostatečně silnou vzpomínku?" Malia se nesnažila skrývat vztek ve svém hlase.
„Ne, to jsem neřekla. A ani jsem to nechtěla říct," ohradila se zprudka Jessie. Otočila se na Lydii, která vše beze slov sledovala. Hledala u své kamarádky pomoc a trochu zastání.
„Tím, že se budete hádat se nic nevyřeší," zaskočila je rusovláska svojí rázností. I Scott, který seděl tiše u stolu, schovaný pod vrstvou oblečení, přesto stále slabý a zmrzlý, tázavě nadzvedl obočí, zaskočený jejím hlasem. „Nemáme čas. Liam a šerif se sice snaží získat každou minutu, ale je jen otázkou času, než se jeden z nich objeví i tady," pokračovala ve svém proslovu. „Malia má pravdu, Jessie. Pokud vlezeš do té nádoby, budeš do minuty mrtvá. Tvoje tělo nevydrží takovou zimu."
„Ale..." Jessie se nadechovala k protestu, ale Lydia ji zastavila jediným pohledem. Jessie tedy poraženecky sklopila hlavu jako malé dítě, které dostalo vynadáno od své matky.
„Měli bychom zkusit hypnózu. Myslím... myslím, že by to mohlo fungovat. A když to nevyjde, když to nebude fungovat... Potom Malia vleze do té nádoby."
Jessie a Malia si vyměnily pochybovačný pohled.
Lydia ale mluvila s takovou rázností a tak přesvědčivým tónem hlasu, že nakonec všem v místnosti nezbylo nic jiného, než s jejím návrhem souhlasit.
Jessie si místo bezpečí své postele rozhodla strávit noc vedle Scotta. Schoulila se do klubíčka a celá se zakryla pod peřinou. Byla tak vyčerpaná vším tím, co se dělo kolem ní, že usnula téměř okamžitě.
Když se ráno probudila, postel vedle ní už byla prázdná. Jako první zkontrolovala svůj telefon, kde měla jen jednu krátkou zprávu od Stilese, kde ji informoval o zdravotním stavu jeho otce. Ten se podle všeho v noci nezhoršil, naopak – šerif byl stabilizovaný a další komplikace se nepředpokládaly.
ČTEŠ
Vzpomínky /Teen Wolf FF/
FanfictionScott a Jessie McCallovi stojí před nejtěžším úkolem jejich života, na který jsem vůbec poprvé sami. V jejich životě jim najednou začne někdo chybět - někdo, kdo pro ně znamenal úplně všechno. A oni si teď nedokáží vzpomenout ani na jeho jméno... Je...