27. Nová dívka

806 46 3
                                    


Všichni čtyři následovali malého klučinu do domu, který se na první pohled nelišil od ostatních. Scott zatáhl za kliku, ale dveře nebyly zamčené a hned se otevřely. Zatímco její bratr potichu vstoupil do domu, Lydia zaklepala na dveře a s hlasitým: „Haló? Je tady někdo, haló?" jej následovala.

Jessie vstoupila do domu až jako poslední.

Cítila podivné mravenčení na zátylku. Už dávno se naučila věnovat pozornost svým instiktům a ty ji radily, aby se co nejrychleji otočila a z podivného domu utekla, dokud ještě může.

„Návštěva!"

Všechny zaskočil ženský hlas.

Před nimi stála žena, oblečená ve starých šatech. Vlasy měla několik dní nemyté a nečesané, pod očima tmavé kruhy. Barva její pokožky byla nezdravě bílá. Vypadala jako přízrak z dob dávno minulých.

„Nemůžu uvěřit tomu, že máme návštěvu! Už je to tak dlouho, co jsme tu někoho měli. Caleb bude tak šťastný, že si bude mít s kým hrát!" Ženin hlas doslova vibroval nadšením. Zeširoka se usmívala a pomalými kroky se přibližovala ke svým návštěvníkům.

Jessie stála schovaná za Scottem, který ji vždy chránil podobným způsobem. Musela se postavit na špičky, aby viděla na podivnou ženu před nimi.

„Musíte mít žízeň! Pojďte dál! Nachystám limonádu," trylkovala žena. Otočila se a zmizela v domě, čímž dala jasný povel k tomu, aby ji následovaly. Všichni čtyři si vyměnily nechápavý člověk a Malia položila otázku, kterou měli všichni na jazyku: „Jako vážně? Co to s tou ženskou je?"

„To je ta žena, kterou jsem viděla v zrcadle," špitla Lydia potichu a pomalými kroky se vypravila za ženou.

Jako jediná jim mohla poskytnou odpovědi na otázky.

Neměli jinou možnost.

Její přátelé měli stále větší problém, se zvládnutím svého problému

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Její přátelé měli stále větší problém, se zvládnutím svého problému.

Scott se potýkal se svojí vlkodlačí stránku. Nedokázal se ovládat - stačilo jen málo k tomu, aby jeho oči zářily jako dva červené majáky.

Allison pronásledoval duch její mrtvé tety. Nedokázala se soustředit, ztrácela se ve svých fantaziích a málem přitom ublížila Lydii i Isaacovi.

Stiles byl na tom ze všech tří nejhůře. Ztrácel sám sebe a neuměl s tím bojovat. Nebyl si jistý, co je realita, a kdy jenom sní. Pletla se mu písmena a brzy nedokázal přečíst ani jedno jediné slovo.

Jessie je všechny s obavami sledovala. Věděla, že stačí jen málo k tomu, aby jeden z nich ztratil kontrolu nad svým opravdovým já. A děsilo ji vědomí toho, že neví, co přijde pak.

Vzpomínky /Teen Wolf FF/Kde žijí příběhy. Začni objevovat