45. Návrat do středu

667 44 2
                                    

Tu noc spali jen málo hodin.

Když se ráno probudili, zjistili, že ve městě zůstalo jen pár desítek lidí. Ghost Rideři už odnesli téměř celé město a bylo jen otázkou několika hodin, možná pár dnů, než Beacon Hills navždy zmizí z map světa a stane se opuštěným městem duchů, podobně jako Kanaán.

Zmizel i Corey, jehož odchod vnímal Mason zvlášť těžce.

Scott přišel s novým plánem. Zatímco jeho smečka se v noci pokoušela chytit jednoho z nadpřirozených jezdců, Malia se snažila společně s Peterem najít trhlinu, kterou se mu podařilo dostat zpět do jejich světa. Scott se chtěl tou trhlinou dostat do místa, kam Ghost Rideři unášeli duše, aby zde proměnil Stilese a ten se mohl společně s ním vrátit zpátky do Beacon Hills.

Jessie měla milion a jednu námitku, ale i ona nakonec musela ustoupit.

Docházel jim čas a docházeli jim možnosti.

A tak zatímco Liam s Hayden a Masonem zůstali na teď už opuštěné stanici šerifa společně s Theem, ona se Scottem a Malií a Lydií se znovu vypravila do lesů kolem Beacon Hills, aby zde trhlinu do nadpřirozeného světa.

A tak zatímco Liam s Hayden a Masonem zůstali na teď už opuštěné stanici šerifa společně s Theem, ona se Scottem a Malií a Lydií se znovu vypravila do lesů kolem Beacon Hills, aby zde trhlinu do nadpřirozeného světa

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Jessie seděla na kapotě Stilesova džípu. Teplý letní vzduch ji hladil na tváři. Ona měla hlavu zakloněnou vzhůru a sledovala hvězdné nebe nad sebou. V uších měla sluchátka, aby neslyšela Scotta se Stilesem, kteří zuřivě diskutovali o možnostech, které se jim otevíraly po škole.

Nebo možná... jenom Stiles zuřivě diskutoval, zatímco Scott mu všechno odkýval.

Stiles a jeho velkolepý plán...

Zavrtěla hlavou a nepatrně se narovnala. Ve stejný moment se Scott vyhoupl na kapotu vedle ní, zatímco Stiles zuřivě mával mapou, kde bylo barevně vyznačeno několik různých oblastí.

„Stilesi, nebude lepší počkat, až se opravdu dostaneme na vysokou a pak teprve přemýšlet nad tím, kde budeme bydlet?"

„Mám vizi, jasný? A je to krásná vize! Tak mi ji nenič!"

Scott se uchechtl, zatímco Jessie ovinula sluchátka kolem telefonu a společně s ním ho zastrčila zpátky do kapsy od kalhot. Pak se nepříliš elegantně svezla z kapoty starého džípu a postavila se vedle Stilese. Rukama se snažila zakrýt mapu, ale on se nenechal tak snadno vyrušit.

Scott zůstal potichu, hlavu zakloněnou.

Jeho pohled ale nebyl upřený na hvězdy, ale na měsíc v úplňku, který visel nad jejich hlavami.

Jessie si toho pohledu všimla a zastavila se v půlce pohybu. Stiles konečně získal mapu zpět do svého vlastnictví a zkoumavým pohledem pátral, jestli nedošlo k jejímu narušení.

„Jsi v pohodě, bráško?"

„Jasně"

„Začínáš to cítit?"

Vzpomínky /Teen Wolf FF/Kde žijí příběhy. Začni objevovat