42. Ztráta nevinnosti

792 45 10
                                    

Jessie zůstala po rozhovoru se šerifem naprosto vyřízená.

Nepřítomně se posadila na schody k domu Stilinských a několik dlouhých minut tam zůstala sedět. Snažila se vstřebat co všechno se přihodilo a čeho všeho byla právě svědkem.

Šerif Stilinski objevil Stilesův pokoj.

Pokoj, o kterém někde v hloubi duši věděla, že existuje, ale sama o tom několikrát pochybovala.

Všechno to začalo tou strženou tapetou.

Něco ji našeptávalo, že v tom místě se něco nachází. Něco víc, než jen stěna pokrytá obrazy a komoda plná nesmyslných věcí, na které stálo několik květin.

Strhnout tu tapetu ji radil instinkt, který ji jen málo kdy zklamal.

Jen muselo uplynout mnoho týdnů než si někdo jiný, kromě jí samotné, uvědomil, že měla pravdu. Za tapetou se skutečně skrývalo tajemství.

Tajemství Stilesova pokoje.

A i když slyšela jeho hlas ve vysílačce v jeho údajném džípu, stále ji uvnitř nahlodával malý hlásek pochybnosti. Ten hlásek kladl milion otázek a ona jen na málo z nich dokázala doopravdy odpovědět. Vlastě se snažila sama sebe přesvědčit o tom, že Stiles je jen výmysl uvnitř její hlavy a že nikdo takový nikdy neexistoval.

Ale teď šerif našel jeho pokoj.

Jeho. Pokoj.

Už nikdo nemohl pochybovat.

Už nikdo nemohl pochybovat o tom, že Stiles skutečně existoval.

A ta náhlá skutečnost ji zase jednou srazila do kolen.

Z kapsy vytáhla mobilní telefon a vytočila Scottovo číslo.

Potřebovala přijít na jiné myšlenky. A jedinou možností, jak toho dosáhnout, bylo přidat se ke Scottovi a jeho smečce za honem na nepolapitelné Ghost Ridery.

 A jedinou možností, jak toho dosáhnout, bylo přidat se ke Scottovi a jeho smečce za honem na nepolapitelné Ghost Ridery

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Těsně po poledni je Melissa odvezla ke Stilinským, kde zase na chvíli osaměli.

Šerif zůstal v práci a společně s Lydií a Parrishem se snažili přijít na to, jak Meredith dokázala vytvořit tak složitý plán. Chtěli vědět všechno a ze všeho nejvíc chtěli vědět, jak to všechno zastavit.

Jessie se snažila vychutnat všechny ty okamžiky, které mohla trávit se Stilesem o samotě. Oba věděli, že jejich nešťastný ráj za chvíli skončí, ale ani jeden z nich to nechtěl přiznat.

Nakonec Jessie skutečně zavibroval v kapse od kalhot telefon a ona slíbila Scottovi, že se společně s Argentem postaví proti skupině cvičených lovců, kteří šli po tom málu, co zbylo ze smečky Satomi.

Vzpomínky /Teen Wolf FF/Kde žijí příběhy. Začni objevovat