Cesta do Kanaánu trvala několik hodin, ale Jessie to nevadilo. Seděla na předním sedadle vedle Lydie, která nakonec vyhrála celou válku o to, kdo bude řídit. Malia seděla uraženě na zadním sedadle a celou cestu nepromluvila ani slovo.
„Už jsi vypustila tu UNI bombu?" zeptala se Lydie z ničeho nic a pohled stočila na Jessie.
„Cože?"
„Nedělej hloupou." Lydie na ni mrkla, ale hned vrátila pohled zpět na silnici před sebou. Jeli po menších cestách a během jízdy potkali jen málo aut, která jela v protisměru, nebo snad stejným směrem jako oni.
Jessie si zhluboka povzdechla a nakonec přikývla. „Jo, už jsem to mámě a Scottovi řekla."
„A co tomu říkali?"
„Že chci odjet na druhou stranu států a studovat na jedné z nejprestižnějších univerzit?"
„Ne... Že chceš být doktorka."
„To jsem jim neřekla."
„Jessie!"
„Já nevím, Lydie... Je to moc... nereálné. Já nevím. Co když mě ani nevezmou? Co když..."
Lydie ji skočila do řeči: „A co kdybys místo co když začala používat až?"
„Myslíš, až mě nevezmou?"
„Moc dobře víš, jak to myslím." Zrzavá dívka zase jednou stočila pohled na svoji kamarádku vedle sebe. Usmála se na ni povzbudivým úsměvem a Jessie nevěděla, co dalšího ji říct. Naštěstí ji však zapípala navigace v telefonu, která jim oznámila, že za několik metrů mají zahnout doprava.
„Stejně se těším, až všichni tři budeme prozkoumávat západní pobřeží."
Jessie nakrčila obočí a nechápavě zamumlala: „Všichni tři?"
Lydie naprázdno otevřela pusu.
„Já..."
„Stiles."
„Já... nevím, Jessie. Já nevím, proč jsem to řekla. Chtěla jsem říct... až budeme spolu prozkoumávat západní pobřeží."
„To je v pořádku."
Lydie jen zavrtěla hlavou a odhrnula si neposlušný pramínek, který ji spadl do tváře. Byla ráda, že Scott na zadním sedadle spí a neslyší zběsilý tlukot jejího srdce. Rychlým pohledem do zpětného zrcátka zjistila, že i Malia má zavřené oči.
Nedokázala pochopit, proč to řekla.
Bylo to tak automatické. Prostě ji to vyklouzlo z úst, dřív než se nad tím doopravdy stihla zamyslet.
ČTEŠ
Vzpomínky /Teen Wolf FF/
FanficScott a Jessie McCallovi stojí před nejtěžším úkolem jejich života, na který jsem vůbec poprvé sami. V jejich životě jim najednou začne někdo chybět - někdo, kdo pro ně znamenal úplně všechno. A oni si teď nedokáží vzpomenout ani na jeho jméno... Je...