Malia seděla obkročmo na nezvaném hostu v domě McCallových.
Jessie zmateně přejela pohledem po všech přítomných – kromě Scotta a Lydie byli v místnosti přítomni i Liam s Hayden.
Byla to náhlou změnou překvapena.
Malia byla výbušná a v posledních týdnech stačilo jen trochu, aby její pohár trpělivosti přetekl. To, co ji překvapilo nejvíce byl fakt, že netušila, jaký nešťastník se ocitl po jejíma rukama.
„To je v pořádku. Nemusíš přestat."
Slabý hlas, přesto nezaměnitelný. Jessie při zvuku jeho hlasu přejel mráz po zádech.
„Theo," vydechla potichu jeho jméno, zcela překvapená. Nejen tím, jak jeho jméno zní z jejích úst a hlavně z toho, že byl znovu mezi nimi. Po událostech předchozích měsíců nepředpokládala, že by jej ještě někdy spatřila.
A najednou tady byl.
Jeho přítomnost nemohla znamenat nic dobrého.
„Věř mi, nepřestanu," zavrčela Malia a rozpřáhla se k další ráně.
„To stačí!" Scottův hlas měl autoritativní tón hlasu, byl to hlas vůdce smečky. Jenže ani ten nestavil k tomu, aby zastavil její rány. Nakonec ji musel popadnou za zápěstí a silou ji přinutit skončit.
Malia se bránila, nepřestávala vrčet a oči ji zářily ostře modrou barvou.
„Co to sakra má znamenat!" Dostala ze sebe Jessie konečně. Oči přitom upřela na Liama, který jediný z nich mohl podat přijatelné vysvětlení.
„Štěně, co o tom víš?!" vyštěkla zprudka a Liam před jejím pohledem o krok ucouvl. Scott možná byl jeho alfa, ale pokud se Jessie tvářila podobně jako teď, představovala pro něj mnohem větší nebezpečí.
„On zná Stilese!"
Rysy v obličeji se ji náhle zjemnily a on věděl, že ji má v kapse.
Pokud Theo představoval možnost k nalezení Stilese, Jessie se té možnosti nezdá.
Hned po ránu se u její postele zastavil Scott i s Kirou.
Kira měla na tváři nesmělý úsměv a na sobě včerejší oblečení.
Jessie se na svého bratra významně podívala, ale ten se tvářil, že její pohled neviděl. V duchu se však usilovně modlil, aby Jessie alespoň jednou udržela jazyk za zuby a neudělala celou situaci ještě trapnější, než už byla.
„Jak ti je, sestřičko?"
„Bylo mi líp."
„Bolí to?"
ČTEŠ
Vzpomínky /Teen Wolf FF/
FanficScott a Jessie McCallovi stojí před nejtěžším úkolem jejich života, na který jsem vůbec poprvé sami. V jejich životě jim najednou začne někdo chybět - někdo, kdo pro ně znamenal úplně všechno. A oni si teď nedokáží vzpomenout ani na jeho jméno... Je...