Jessie seděla u stolu, dlouho potom co všichni ostatní odešli. Scott odešel nahoru do svého pokoje, Lydie a Malia odjely domů. Byla hluboká noc, ale ona se pořád necítila unavená. Měla hlavu plnou myšlenek a nedokázala je všechny uspořádat.
Před sebou měla položené tři kulky.
První byla ta, kterou před několika lety dostala od Argenta. Byl to slib a důkaz o jejích schopnostech.
Druhá, téměř totožná, kterou našel Scott vedle mrtvého Pekelného psa.
Třetí, stříbrná. Kulka, která nikdy neměla existovat a která hlavně nikdy neměla být vystřelena.
Něco ji unikalo.
Bylo to blízko.
A přitom... přitom tak strašně daleko.
Mezi prsty uchopila stříbrnou kulku a zvedla ji do výšky svých očích. „Proč by někdo střílel stříbrem?" zeptala se sama sebe. Snad jako kdyby doufala, že ji někdo odpoví. Někdo, kdo zná odpověď na všechny otázky.
S povzdechem ji zase položila na stůl.
„Stříbro je jenom legenda. Pověst. Mýtus." Mluvila nahlas, i když ji nikdo neposlouchal. Pomáhalo ji to utřídit si svoje myšlenky, a to bylo to jediné, co teď potřebovala.
„Pokud má někdo tuhle kulku," zvedla do výšky kulku s vyrytou francouzskou lilií, „proč by střílel stříbrnými? Někdo takový už by měl vědět, co má dělat. Neměl by dělat hloupé a začátečnické chyby. A už vůbec by neměl věřit tomu, že stříbro zabijí vlkodlaky."
Vyhodila kulku do vzduchu a znovu ji chytla do své dlaně. Pak ji položila zpět na stůl a nahlas si povzdechla. Schovala si obličej do dlaní a unaveně se opřela lokty o stůl.
Nedávalo to žádný smysl.
V hlavě ji vířilo tolik otázek.
Proč?
Jak?
Kdy?
Kde?
A ta nejdůležitější ze všech – kdo?
„Jessie!" Scottův hlas ji vytrhl z myšlenek a ona sebou překvapeně trhla. Běžel ze schodů a křičel na ni z horního patra.
„Co se děje?"
„Brett."
„Můžeš to trochu víc... rozvést?"
Rychle přikývl. Nezastavil a ona pochopila, že ho musí následovat. Přes ramena si přehodila bundu, která byla Melissy. Spěchal a věděla, že by ji nedovolil zdržení v podobě návratu zpět do pokoje. Do ruky ji strčil přilbu na motorku a zmateně spustil: „Něco se stalo Brettovi. Lori našla lakrosovou hůl celou od krve a tvrdí, že to jeho krev. Musíme ho najít dřív, než bude pozdě."
ČTEŠ
Vzpomínky /Teen Wolf FF/
FanfictionScott a Jessie McCallovi stojí před nejtěžším úkolem jejich života, na který jsem vůbec poprvé sami. V jejich životě jim najednou začne někdo chybět - někdo, kdo pro ně znamenal úplně všechno. A oni si teď nedokáží vzpomenout ani na jeho jméno... Je...