Jessie s tím plánem nesouhlasila, ale stejně ji nezbývalo nic jiného než to všechno odkývat.
A tak se stalo, že stála v nemocniční márnici a nemohla spustit oči ze svého bratra, který ležel před ní. V obličeji byl nezvykle bílý, jeho hruď se nezvedala a úsměv na jeho tváři zcela zamrzl.
Jessie ten pohled naháněl hrůzu a stálo ji velkou sílu, aby se nesesypala.
Věděla, že ve skutečnosti není mrtvý.
„Pořád s tím plánem nesouhlasím," zamumlala Melissa, která stála vedle ní. Tváře měla napuchlé od pláče a to i přesto, že byl jen předstíraný. „Vypadá to vážně strašidelně. Vypadá to jako kdyby... byl doopravdy mrtvý."
Jessie se natáhla a chytla svoji mámu za ruku. Ta se na ni vděčně podívala a jemně ji stiskla.
Nad Scottovým nehybným tělem se pak ještě jednou ujistili, jestli všichni rozumí plánu.
Kira, Liam i Stiles jen kývali hlavou, zatímco ona znovu a znovu procházela všechny detaily. Společně s nimi tam byla i Kiřina matka, Noshiko. Když se Kiřiny schopnosti kitsune začaly hlásit o slovo, její moc pomalu upadala. Přesto ale pořád měla spoustu zkušeností a dostatek sil, aby jim byla nápomocná.
A jako jediná uměla pracovat s Kiřinou schopností ovládat elektriku, která byla tolik potřebná nejen k zastavení Scottova srdce, ale především k tomu, aby ho znovu vrátila do života.
---
Jessie pak společně s Chrisem Argentem rozmístila potřebné kamery na nemocničních chodbách. Když měla vše hotové, rozběhla se zpět do prázdného pokoje, kde u několika počítačů stál Stiles s Liamem a Kirou a kontrolovali, jestli všechno funguje tak, jak má.
Pro vyplacení pětadvaceti milionů dolarů byla nutná vizuální konfirmace, a právě na tu teď spoléhali. Argent požadoval peníze za vraždu Scotta McCalla a někdo musel přijít zkontrolovat tělo.
Obraz z jedné z kamer se náhle rozostřil a nakonec se ztratil úplně.
„Něco je špatně," zamumlala Jessie a ostatní s ní mohli jen souhlasit.
„Někdo to musí jít zkontrolovat."
„Já půjdu."
Kira a Jessie promluvily téměř ve stejný okamžik. Obě dívky si vyměnily letmý pohled.
„Já půjdu," trvala na svém Jessie. Stiles se tvářil, že by chtěl něco namítnout, ale ona ho nenechala. „Kira tady musí zůstat. Jako jediná může přivézt Scotta zpátky. Kira tady musí zůstat. Půjdu já."
Kira poraženecky přikývla, protože Jessie měla pravdu. V jejich plánu měla nenahraditelnou roli a každá minuta byla důležitá.
„Jessie, víš, že to nemusí být jen porucha..." začal Stiles váhavě.
ČTEŠ
Vzpomínky /Teen Wolf FF/
FanfictionScott a Jessie McCallovi stojí před nejtěžším úkolem jejich života, na který jsem vůbec poprvé sami. V jejich životě jim najednou začne někdo chybět - někdo, kdo pro ně znamenal úplně všechno. A oni si teď nedokáží vzpomenout ani na jeho jméno... Je...