~9~

1.3K 117 21
                                    

"Jade! Pohni si!" Kričala som na ňu od vchodových dverí.
Trepe sa do školy hneď druhý deň čo sme tu, a nestíha. Veď si to predsa sama vybrala.
" už idem, už idem."
Počula som ako sa niečo alebo niekto valí od schodov.
Zastavila sa tesne predo mnou a povedala "kľud už som tu tak nestresuj."

Prevrátila som očami a vyšla von.
Nastúpili som do auta kde už na nás čakala Amanda.
S Jade sme si spolu sadli na zadné sedadlá a pripútali sa.
"Tak čo, tešíte sa?" Spýtala sa Amanda.
"Rozhodne!" Povedala Jade.
"A ty Perrie?" Pozrela som sa na svoje ruky,ktoré som mala položené na kolenách.
"Nie." Povedala som šeptom.
"Ničoho sa neboj. Budem tam predsa s tebou." Usmiala sa na mňa Jade.
"Tak teda môžme vyraziť." Usmiala som sa a Amanda naštartovala.

°°°
"Tak a tu je vaša trieda." Povedala milá paní, a ukázala na jedny dvere.
Bola to riaditeľka školy. Dala nám rozvrh, kľúče od skriniek a podobne.

"Ďakujeme." Povedala Jade, zatiaľ čo ja som len tak pozerala na dvere za ktorými, je kopa nových ľudí, teda mojich nových spolužiakov.
Riaditeľka len prikývla a odišla.
"Jade, ja tam nechcem ísť." Pozrela som sa na ňu.
"Ani ja nie."
"Čože!?" To dievča si zo mňa robí srandu?
"Teda áno chcem ale, ono už zvonilo. A keď tam prídeme tak budú na nás všetci pozerať. No a ..chápeš?" Pozrela na mňa pohľadom ala chápeš lebo ja už neviem ako to vysvetliť.
Pozdvihla som obočie a pootvorila ústa. Vážne som bola zaskočená. Ona sa nikdy nehanbila.
"Vieš čo, kašlime na to." Povedala.
Následne zaklopala a vošla.

"Dobrý deň." Povedala Jade a ja som sa nútila pozerať len na staršiu učiteľku ktorá by nás mala učiť matematiku. No zlyhala som a poobzerala som sa po triede a nových ľudí. Nikto z nich nič nehovoril, všetci na nás len pozerali. Presne ako Jade hovorila.
"Dobrý deň vy ste tie nové žiačky?"  Spýtala sa učiteľka.
"Áno to sme my."
"Tak ja som vaša nová matikárka. Moje meno je Smith. Lauren Smith.
Môžte sa posadiť do tej poslednej lavici pri okne."
Ako povedala tak sme aj spravili.
"Tak a teraz nám povedzte ako sa voláte."
Jade sa postavila a povedala " Ja som Jade Thirlwall." Pričom sa stále usmievala. Potom si znova sadla.
"A vy?" Ukázala na mňa.
Tiež som sa postavila, aj keď neviem na čo je to dobré. Otvárala som ústa, keď zrazu do triedy došli dve osoby.

"Tomlinson, Styles znova idete neskoro." Zakričala učiteľka. Pozrela som sa tým smerom kde sú dvere, a uvidela som modrookého bruneta a jeho. Toho muža alebo lepšie povedané chlapca zo včera.
Pozeral na mňa, a obočie mal mierne skrivené.
"No to je toho." Povedal ten modrooký a išiel si sadnúť do svojej lavice.
Ten druhý tam stále stál a pozeral na mňa.
"Pokračuj." Povedala mi učiteľka.
"Moje meno je Perrie Horan." Povedala som, pričom som stále pozerala do jeho očí.

Saved  Where stories live. Discover now