Ahooj!
Takže v minulej časti som vás poprosila aby ste sa vyjadrili k tomu, či Louisovou priateľkou bude Eleanor alebo Danielle.
No a došli sme k záveru, že to bude...bubny poprosím😂😂😂
Eleanor!
Čiže na scéne budeme mať Elounor💙💙
Ešte raz ďakujem každej čo ste sa k tomu vyjadrili.❤❤❤❤
_______________________________"Nič mi na to nepovieš?"
Spýtal sa ma, no ja som vedľa neho len ticho kráčala. Snáď si nemyslí, že najprv bude na mňa vrieskať, rýpať do mňa, potom sa ma snažiť pobozkať a nakoniec by bol aj milý.
"Takže, teraz ma budeš ignorovať?"
"Haloo"
Postavil sa predo mňa, čím som bola nútená zastaviť.
"Mohol by si mi dať pokoj!?"
" Vadí ti snáď moja prítomnosť!?"
Zamračil sa.
"Áno vadí!"
Obišla som ho a znova pokračovala v ceste. No ale to by nebol on keby že nejde za mnou.
Rozhodla som sa to plne ignorovať.
_____Zastala som pred domom a pozrela sa na toho debila. Celú cestu išiel vedľa mňa. A teraz potlesk prosím, áno áno bol celý čas ticho.
"Môžem ísť ďalej?" No to si robí srandu.
"Prosím?"
"No tak sama by si mi to asi nenavrhla, takže sa musím pozvať sám."
"Nie nemôžeš."
Otočila som sa a chcela otvoriť bránku, no zas ma prerušil v činnosti.
"Sľubujem že nebudem mať blbé reči."
Prekrútila som očami.
"Fajn." Povedala som nakoniec.
Otvorila som vchodové dvere a zakričala "Amanda!" Nikto sa však neozval.
"Nikto není doma."
"Amanda je tvoja..." rozmýšľal pričom si položil ukazovák na pery.
"Sestra? Vlastne tu nemáš takže..."
Naozaj ma zaskočilo že si to pamätá. Ja by som si to pravdepodobne nezapamätala.
"Amanda je moja teta" prerušila som ho v jeho činnosti, v ktorej sa hral na Sherlocka.
"Došiel by som na to aj sám."
"Iste"
"Bývaš s tetou?"
"Áno"
"A mama?"
"Nebavme sa o tom..radšej mi povedz či si niečo dáš?"
Nemôžem mu nič povedať. Ak by som mu povedala kde je moja mama, pýtal by sa prečo som tu a tak ďalej. Až by sme došli k pravému dôvodu. A to nechcem. Neverím mu.
"Nič nechcem."
Len som prikývla a naznačila mu aby ma následoval.Vošli sme do mojej izby a začal sa obzerať. Samozrejme že som ešte nemala všetky veci vybalené. Len tie nutnosti.
"Ešte ako vidím si sa nezabývala."
"Ehm ..Ešte nie."
Podišiel k môjmu nočnému stolíku na ktorom som mala fotku mňa a Zayna ( fotka v médiách).
Zobral ju do ruky a začal si ju prezerať.
"To je on?" Spýtal sa, no pohľad od fotky neodtrhol.
"Áno."
"Boli alebo ste pekný pár. Stále nechápem či ste alebo nie ste spolu."
Stále neodrthol zrak od fotky. Neviem čo mu na nej prišlo zaujímavé. Mne na nej príde toho veľa zaujímavého ale jemu? To vážne neviem.
"Takže Zayn..."
YOU ARE READING
Saved
Fanfiction" Prečo?! Prečo to nevieš pochopiť?! Ja ho stále milujem!" " Ale on je mŕtvy! Chápeš?! Už sa nikdy nevráti!" Hneď ako to dopovedal moja ruka vystrelila a stretla sa s jeho lícom. Neveriacky sa na mňa pozrel a rukou sa dotkol miesta kam som ho udrela...