Všetci ma zasypávali rôznymi otázkami, na ktoré sa mi nechcelo vôbec odpovedať.
Najhoršie bol ten smútok ktorý som videla v Harryho očiach. Cítila som sa zle. A potom keď odišiel, bolo mi ešte horšie. Aj keď neviem či sa to ešte dalo.
"Už som tu." Vošiel do izby Liam.
"Mami? Mohli by ste nás nechať samých?" Spýtala som sa a pozrela sa na každého v miestnosti.Keď všetci odišli z izby, Liam ku mne podišiel a sadol si na stoličku ktorá bola pred posteľou.
"Čo sa deje Pezz?"
"Liam..ja Neviem ako ti to mám povedať."
"Pezz, myslím že nič horšie ako keď som ti povedal aby sme predstierali vzťah to nebude." Povedal a zasmial sa."No ani by som nepovedala.."
"Perrie, už ma desíš."
"Liam ja som tehotná." Vyletelo zo mňa."Prosím!?" Povedal zarazene Liam.
"Som tehotná s tebou."
"Pane bože." prehovoril. Vážne? Nič lepšie nemohol povedať!?"Ja viem že..Asi nie si nadšená. Je mi jasné že radšej by si to mala s Harrym a.. ale je to moje. Moja krv a ja sa na to neuveriteľne teším. Budem sa snažiť byť tým najlepším otcom. Aj keď nepredstavujeme zrovna ideálnych rodičov, keďže spolu ani nechodíme. No tomu prckovi dám všetku svoju lásku. Bude to predsa malý Payne." Keď dopovedal svoj dlhý monológ chytil ma za ruku.
Slovami neviem opísať aká som šťastná. Myslela som že to malé nebude chcieť. Ale prekvapil ma. Milo.
"Ja budem otcom!" Vykríkol.
Tešil sa. A aj mne odľahlo.
"Liam?"
"Áno?"
"Zavolal by si mi prosím Harryho?"Len prikývol a odišiel na chodbu.
Keď sa znova otvorili dvere, nevošiel do nich Harry tak ako som chcela, ale znova Liam."Perrie...Harry odišiel. Išiel si pobaliť veci."
Zarazene som zostala pozerať na Liama. On chce odísť."Zajtra ráno mu vraj letí lietadlo."
______________
Hellooo girls!🌸
Takže predsa len dnes bola časť :D...
Mne síce na mobile wifi nejde, no na počítači ide ako tak 😕😕
Tak snáď sa vám časť páčila💙💙
Harry nám odchádza..myslíte že nakoniec neodíde?
A čo hovoríte na šťastného Liama????Ďakujem za všetky votes&koments🌹
Časť venujem ToryCalderILY❤️
YOU ARE READING
Saved
Fanfiction" Prečo?! Prečo to nevieš pochopiť?! Ja ho stále milujem!" " Ale on je mŕtvy! Chápeš?! Už sa nikdy nevráti!" Hneď ako to dopovedal moja ruka vystrelila a stretla sa s jeho lícom. Neveriacky sa na mňa pozrel a rukou sa dotkol miesta kam som ho udrela...