Sedeli sme s Harrym na posteli uňho v izbe a pozerali film.
Teda pozerali..ako sa to vezme. Síce som pozerala na obrazovku no ten dej som vôbec nevnímala.Myšlienkami som bola niekde úplne inde. Stále som rozmýšľala nad ním. Nad tým idiotom ktorý sedí vedľa mňa.
Keď som sa pozrela na Harryho, ani on nevyzeral že by tomu filmu venoval nejakú pozornosť.
Vlastne jediný dôvod prečo som Harrymu ešte nedala šancu je ten, že som Zaynovi sľúbila že nikdy nebudem nikoho milovať tak ako jeho.
Aj keď popravde neviem či som náhodou tento sľub už neporušila.
Nebola som si istá tým čo k Harrrymu cítim. No vedela som že je v tom niečo viac.Bála som sa toho. Aj keď je to celé absurdné keďže je Zayn mŕtvy ale aj tak sa toho bojím.
Ja som mu to sľúbila. A namiesto toho aby som to dodržala som sa musela zamilovať do Harryho.
Počkať čo!?
Nie ja som sa do neho nezamilovala! To je absurdné! Nenávidím sa!
Rýchlo som sa postavila z postele, akoby to malo pomôcť tomu, že z hlavy vymažem moje myšlienky."Pezz stalo sa niečo?" Spýtal sa Harry. Pričom mu na tvári panoval vydesený pohľad.
Ani sa mu nečudujem aj ja by som sa zľakla. Nikdy v živote som sa tak rýchlo nepostavila z postele ako teraz.
"Ja nič..teda musím ísť." Povedala som. Už som sa na neho nemohla pozerať. Nie preto, že by sa mi hnusil, skôr naopak.
Rýchlo som sa rozbehla von z izby.
Počula som ako za mnou ešte kričí moje meno. No bolo mi to jedno. Jediné čo som chcela bolo dostať sa na čerstvý vzduch. Rýchlo som zbehla schody. Chcela som si ísť rýchlo obuť topánky, no nemohla som. Prišlo mi strašne nevoľno. Hlava sa mi začala točiť a jediné čo som videla bola Harryho rozmazaná siluata, ako ide za mnou.No presne to som nechcela.
Otvorila som dvere a chcela prejsť dva schodíky, ktoré máme pred dverami.
Neviem ako sa mi to podarilo no spadla som. Hlava ma začala ukrutne bolieť. Pomaly som zatvorila oči.__________________
Časť venujem katik146❤❤
Dúfam že sa ti časť páčila ty moja vadná sestrička😘😂
🌹ILY🌹
YOU ARE READING
Saved
Fanfiction" Prečo?! Prečo to nevieš pochopiť?! Ja ho stále milujem!" " Ale on je mŕtvy! Chápeš?! Už sa nikdy nevráti!" Hneď ako to dopovedal moja ruka vystrelila a stretla sa s jeho lícom. Neveriacky sa na mňa pozrel a rukou sa dotkol miesta kam som ho udrela...