~61~

867 88 25
                                    

HARRY

Všetci sme naraz vošli do izby. Roztukali sa k nej, zatiaľ čo ja som stál pri dverách. Bolo mi z toho všetkého na nič.

Som tak skurvene nasratý.
Šanca na to že budem raz s Perrie sa ešte viac zmenšila.

"Zlatíčko, prečo čakáš dieťa s Harrym a pritom chodíš s Liamom?" Započul som ako sa pýta jej matka.

"Ja nie som tehotná s Harrym." Povedala a až teraz sa na mňa smutne pozrela.

Lenže čo mám z toho ja!? Hovno!

"Takže to dieťa je Liamovo?"
"Áno." Prikývla.
"No ale to je úžasné! Musíme mu to hneď oznámiť a..a čo škola Perrie?" Spýtal sa jej otec.

"Školu si dorobím..no na potrat nepôjdem! Na to ani nemyslite!" Povedala a pozrela sa aj na jej mamu aj na jej otca.

Škoda že otcom dieťaťa nie som ja. Odviezol by som si ju k sebe do Londýna a boli by sme šťastný.
Už som nemohol viac počúvať tie keci o tom, ako budú s Liamom úžasný rodičia.

Vyšiel som z izby a zavolal Louisovi. Potreboval som s ním hovoriť. Aj keď sám neviem o čom.

"Louis?"

"Harry..zobudil si ma."

"Prepáč..ja len zajtra asi poletím domov."

"Fajn..no nezabudni na tú magnetku a takže Perrie sa do teba už zamilovala?"

"Nie. Je tehotná."

"Harry ty kanec! Objal by som ťa ..to si akože kedy stihol!? Ten Z..no ten ju nenabúchal za dva roky a prídeš ty a bum bude mimčo! Ale že budem strýko??"

"Louis brzdi! Nie je tehotná so mnou.." Povedal som o niečo smutnejšie.

"Harry? Ty rozhodne nie si kanec! Ako to že nie s tebou?"

"Proste nie."

"Ach čo teraz?"

"Zajtra by som mal prísť a porozprávame sa.."
"Čau." Zložil som ho.

Bolo mi z toho na nič.
Len tak som sa prechádzal po chodbe a rozmýšľal. Najradšej by som išiel k Pezz domov a pobalil sa, no to by som najprv musel mať kľúče od jej domu.

Zrazu sa na konci chodby objavil Liam. Takže už mu to povedali.
"Harry!" Povedal a zastavil sa pri mne.
"Čo sa stalo?" Spýtal.
Počkať takže on to nevie?

"Ty ešte nič nevieš?"
"No nie..zavolal mi Niall že mám okamžite prísť do nemocnice."

"Posledné dvere v pravo." Ukázal som na dvere.
"Ďakujem. Si v poriadku?" Spýtal sa chytil ma za rameno. Najradšej by som mu jednu vrazil. No on za to nemôže. Teda môže on ju nabúchal.
"Áno som."

Chvíľu potom ako Liam vošiel do izby, z nej zas všetci vyšli. Asi ich nechali samých.

Jej rodičia išli pomaly za mnou.
"Harry?"
"Áno, pani Edwards?"
"My len..Je nám jasné že ti na Perrie záleží. No má priateľa a čaká dieťa." Začala hovoriť jej matka. Presne som vedel kam toto všetko smerovalo.

"Neber to zle. Máme ťa radi ale asi by si sa mal vrátiť späť domov."

"Ja viem. Nebojte ešte dnes sa pobalím a zajtra ma tu už neuvidíte."

______________________

Hellooo girls!!💙

Druhá časť za deň? To sa mi ešte nestalo.😂😂
No hlavný dôvod je ten, že sa dnes vraciam domov, kde ešte stále (bohužiaľ) nejde wi-fi.😰
A ďalšia časť neviem či sa mi zajtra podarí vydať, preto ju pre istotu zverejňujem už dnes.😊😊😊

Časť venujem VeronikaKnoteek 🌸

ILY❤️

Saved  Where stories live. Discover now