-67-

942 91 22
                                    

"To myslíš vážne?!"

"Nie Harry robím si z teba srandu..." povedala som ironicky a prevrátila očami.

"Aha." povedal sklamane. Zostala som naňho pozerať ako na idiota. Vážne nerozoznal moju iróniu v hlase?

"Harry ja..ja som to myslela vážne."

"však v poriadku. To nevadí. Ja sa z toho nejako dostanem." povedal a ruky si položil na stehná a pomaly si po nich prešiel.

"To prvé  Harry. To prvé som myslela vážne."

"ehm..Čo?"

"Ty si taký idiot! Aj ja ťa ľúbim." usmiala som sa naňho. Na jeho tvári sa objavil široký úsmev, ktorý ho robil ešte krajším.

"Bože ja som vážne magor!" povedal a chytil sa za vlasy. "Ja som tak šťastný!" povedal a postavil sa.

Opatrne som položila Harryho na sedačku tak, aby sa chrbátikom opieral o operadlo sedačky. Podišla som k Harrymu, k tomu veľkému, a svoje ruky obmotala okolo jeho krku.

"Môžem ťa pobozkať?" spýtal sa opatrne.

"Harry..predtým si sa ma to nikdy nespýtal a vždy si si spravil po svojom. A teraz keď ti poviem že ťa milujem tak sa ma pýtaš na povolenie?" zasmiala som  sa.

"Máš pravdu. Už sa ťa nebudem na nič pýtať." hneď ako to dopovedal svoje pery položil na tie moje.  Svoje pery na tých mojich jemne rozpohyboval a bozky som mu zažala oplácať. Bolo to také príjemné.

"Harry?" odtiahla som sa od neho aj keď s nevôľou a pozrela tam, odkiaľ išiel hlas.  Naštvane som sa pozrela na môjho milovaného bračeka, ktorý mi pokazil jeden z najkrajších momentov v mojom živote.

"Čo to?" na jeho tvári panovalo čisté prekvapenie.

"Niall..ehm ahoj." povedal Harry, a tiež nevyzeral nadšene.

"Čo tu robíš? A koľko si tu už vlastne? A prečo si sa bozkával s Perrie? Ak si sem prišiel len preto, abysi potom znova bez vysvetlenia odišiel tak tam sú dvere!" povedal a ukazoval na spomínané dvere.

"Prišiel som za Pezz a asi len pred pol hodinou. A nie ja už neodídem. Sľubujem." odpovedal Niallovi, no pri tom poslednom slove mi pozeral do očí.

"Vy teraz..akože ehm." pozrela som sa na Harryho a ten sa na mňa pozeral s otáznikmi v očiach. Opatrne som mu prikývla a ten sa potom s radosťou pozrel na Nialla.

"Áno ja a Perrie teraz spolu tvoríme pár."

"ou.. tak gratulujem!" povedal a milo sa na nás usmial. 

Chytila som Harryho tvár do rúk a venovala som mu malú pusu. Pri ktorej to samozrejme nezostalo.

"Milujem ťa."

"Aj ja teba."

----------------------------------------------------

Helloo girls!!!!🌸

Už sú  spolu!!!!!!!!! (Konečne. Ale im to trvalo :D)

Ešte raz vám ďakujem za každé votes či komentáre 💛

Len chcem povedať, (napísať :D) že už máme pred sebou minimálne 1-2 časti a epilóg💛💛🌸

ILY💛 

ILY💛 

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
Saved  Where stories live. Discover now