~57~

806 93 14
                                    

"Harry, prosím nechaj si to vysvetliť!"  Povedala som a pomaly kráčala k nemu.

Keď som bola už takmer pri ňom, prekvapil ma jeho prudký pohyb. Otočil sa.

"Ale tu nieje čo vysvetlovať!"  Rozčuloval sa.

" Tak to si na omyle! Harry ja s Liamom nič nemám a ani nikdy nič mať nebudem!"

"Neklam mi!"

" Ale ja ti neklamem! Nemám na to dôvod!" Bola som v koncoch. Nevedela som ako mu to mám vysvetliť. Bol tak moc tvrdohlavý. No aj tak som tú jeho tvrdohlavosť milovala.

"Ale áno máš!"

"Vážne?!"

"Áno vážne! Chceš sa ma zbaviť! chceš aby som odišiel." Kričal no na konci bol jeho hlas tichý. Takmer ako šepot.

" Nie! Nechcem aby si odišiel, Chcem aby si bol tu so mnou! Nemôžeš ma opustiť!"

"Prečo by som nemohol? Koniec koncov ty si ma tiež opustila."

"Harry.. s Liamom sme sa dohodli na tom, že budeme predstierať vzťah. Kvôli jeho matke." Povedala som potichu a sklonila hlavu.

"Nechápem." Povedal aj on už tichšie.

"Liam povedal svojej mame že so mnou chodí."

"Prečo by to robil?"

" Lebo ho nahnevala. Ale není to naozaj. Ja o vzťah momentálne nestojím."

"Áno to viem."

"Teda.. nestojím o vzťah s Liamom."

"A o iný by si stála?"

Pomaly som zdvihla hlavu a pozrela mu do tváre, ktorú zdobil mierny úsmev.

"Možno."

"Možno?"

"Harry mám ťa neuveriteľne rada..no netlač na mňa prosím." Povedala som mu pričom som sa hrala s prstami.

"Neboj, nebudem." Povedal a pristúpil ku mne. Svoje ruky omotal okolo môjho tela a pritiahol si ma do objatia.

"Dám ti toľko času koľko budeš potrebovať." Zašepkal mi do vlasov.

---------------------------------------------------------------------------------------------

Hellooo girls!💞💞

Snáď sa vám časť páčila💛💛💛

Ak áno tak zanechajte vote alebo koment..potešia obe 💛💛💛

Včera alebo pred včerom som písala že mám problém s internetom. A ešte stále mám.

No snáď to už neovplyvní to, kedy budú vychádzať časti.

Budem sa snažiť ich vydávať každý deň.

Budem sa snažiť pripojiť na wi-fi všade kde sa len dá😂😂😂

Ďakujem moc🌺🌺🌺 ILY GIRLS!!!

( A tiež chcem povedať, že som teraz kvôli tej sprostej wifi nedávala nikomu komenty či votes na vašich príbehoch. No to všetko napravím.  Ďakujem za vaše strpenie.🙏😘❤)

Saved  Where stories live. Discover now