▪EPILÓG▪

1.2K 114 45
                                    

Z A Y N

Spokojne som hľadel na moju Perrie ako sa hraje s malým chlapčekom v piesku, spoločne aj s jej novým životným partnerom.
Je jedno že má syna a priateľa. Navždy bude istým spôsob moja.
Nehovorím že som nebol nasratý keď som sa dozvedel že raz bude mať dieťa s Liamom. A nepáčilo sa mi ani to, že bude mať raz priateľa. Mučilo ma to. No nemohol som na tom nič zmeniť. Mala to napísané v osude. Keď som prvý krát videl jej osud, myslel som že vybuchnem. Prečo som zomrel tak mladý?
Ale ako som už hovoril mala to napísané v osude. Ona aj ja.
Chcel som aby tu bola so mnou. Aby sme boli opäť spolu.
Preto sa vtedy rozbehla k tomu metru. Chcela ísť za mnou. Teda skôr ja som to chcel. Našepkával som jej to. A ona poslúchla. Myslel som, že tým keď ju ovplyvním, tak znením jej osud. A budem ju mať na blízku.
No to bola lož.
Jeden muž mi povedal, že ak ju naozaj milujem nemám ju ovplyvňovať. Vraj by som jej tým len ubližoval. Poslúchol som ho, pretože mal pravdu. Nechcel som sa pozerať na to, ako je smutná.
Jediné čo mi zostalo bolo to, že som sa s tým musel zmieriť.
Sledoval a aj sledujem každý jeden jej krok. Som ako taký jej strážny anjel.
Som rád že je šťastná. Keď je ona, som aj ja.
Prajem jej aby jej to s Harrym vyšlo. Aby si s ním založila rodina a podobne. Čo im aj výjde.

________________

Hellooo girls!!💘
Tak a máme tu poslednú časť.
Chcem sa vám poďakovať za každý vote či komentár💛
A vlastne už len za to, že ste tento príbeh začali čítať💙💙

Prvú časť som vydala 30.4.2017 a dnes, 19.8.2017 vydávam poslednú časť. Je mi z toho strašne smutno😧😧

Dúfam, že budete čítať aj iné moje príbehy❤❤❤❤❤
Ešte raz vám za všetko ďakujem❤️👑👑👑👑👑👑👑

Ily❤️💟

Saved  Where stories live. Discover now