Učila som sa práve na matiku, keď mi dvakrát po sebe zavibroval mobil.
Odblokovala som si ho, a našla dve nové správy. Od Luka a Harryho...
Mohli mi obidvaja napísať v tom istom momente!?
Rozklikla som najprv správu od Lukea.Luke: ahoj! Ja len..pôjdeš von?
Nad správou som sa musela pousmiať.
Potom som otvorila správu od Harryho.Harry: ako som povedal mali by sme sa porozprávať..stretneme sa?
A teraz čo? Mám ísť s Harrym? A všetko si to medzi nami vysvetliť alebo s Lukom?
Vôbec som nevedela čo mám spraviť.
No pravdou je, že som sa už nechcela hádať s Harrym. Určite by sme sa pohádali. Na tisíc percent.
Preto som sa rozhodla že pôjdem s Lukom.
Harrymu som napísala krátku správu, že nemôžem.
A Lukovi opak.
Me: jasné, o hodinu v parku?
Luke: okejEšte som sa snažila ako tak naučiť niečo z tej matematiky..no nešlo to.
Proste na to nie som stavaná.Pozrela som sa na hodiny a zistila, že sa s Lukom máme stretnúť za necelých tridsať minút.
Rýchlo som sa obliekla a upravila.
Zbehla som rýchlo schody a vybehla z dverí.
Nemala som rada keď som niekde meškala.Vošla som do parku a na jednej z lavičiek som uvidela chalana s blond vlasmi.
Nadšene som k nemu vykročila.°°°°°
"Takže Luke hej?"
"Hmm."
Sedeli sme s Jade doma v obývačke, jedli sladkosti a riešili rôzne hlúposti.
Až sme sa dostali k téme Luke.
Dnes mi s ním bolo moc fajn. Boli sme spolu vonku asi do ôsmej, no potom musel ísť domov. Vraj z rodinných dôvodov.
"Fajn..rada by som si s tebou o tom pokecala..ale som unavená a zajtra vstávame do školy." Povedala Jade.
"Tak dobrú." Postavila sa zo sedačky a odišla spať.
"Dobrú." Povedala som tichšie. Už by ma aj tak nepočula.
Pozrela som sa na mobil a zistila že je už pol jednej.
Asi by som už mala ist aj spať. Teda pokiaľ chcem ráno normálne vstať.Pozrela som sa ešte rýchlo na instagram, kde som našla túto fotku.
lukehemmings There's nothing left to say 💘 @perrie_horan
Popravde? Zostala som zaskočená, že Luke zverejnil našu fotku.
A ešte viac som bola zaskočená z toho, čo napísal k tej fotke. Čo chcel povedať tým: Nemám čo viac povedať.???? A to srdiečko???
Vlastne veď je to normálne..asi len nevedel čo k tomu napísať, tak preto zvolil tú vetu. Ale tie srdiečko si mohol odpustiť.
💮💮💮💮💮💮💮💮💮💮💮💮💮💮Hellooooo girls!!!!💘
Chceli by ste aj nejaké časti z Harryho pohľadu?????🤔🤔🤔
Btw: sorry že taká krátka..nabudúce bude dlhšia😄💗
ILY💘
YOU ARE READING
Saved
Fanfiction" Prečo?! Prečo to nevieš pochopiť?! Ja ho stále milujem!" " Ale on je mŕtvy! Chápeš?! Už sa nikdy nevráti!" Hneď ako to dopovedal moja ruka vystrelila a stretla sa s jeho lícom. Neveriacky sa na mňa pozrel a rukou sa dotkol miesta kam som ho udrela...