Pomaly som otvorila oči a uvidela nič? Opatrne som sa poobzerala a zistila som že som v nemocnici.
Aspoň že som v poriadku.Počkať! Som v nemocnici! Čo sa mi stalo!? Veď som len spadla..myslím.
Z toľkého rozmýšľania ma rozbolela hlava. Jednu ruku som si položila na čelo a snažila sa spomenúť čo sa stalo.
Veď som len spadla."Dobrý deň." Vošiel do dverí lekár.
"Dobrý." Odzdravila som ho, a ruku z čela som zložila."Prečo som tu?" Spýtala som sa ho.
"No pravdepodobne sa vám začala točiť hlava a spadli ste. No to je úplne normálne len si na seba musíte dávať pozor." Odpovedal mi na otázku pričom sa stále usmieval. Len som mu na to prikývla. Nevedela som čo mám odpovedať."Len sa vás musím spýtať ešte jednu otázku." Povedal a podišiel ku mne bližšie.
"Akú?"
"Kto je otcom?"
Neveriacky som sa na neho pozerala. Ako to myslí?"Uhm..môj otec? To je James Horan."
Odpoveďou mi bolo len doktorov smiech."Nie slečna..my sme sa nepochopili.. kto je otcom vášho dieťaťa?"
"Prosím!?" Zakričala som.
Akože otcom môjho dieťaťa!?"No ste tehotná slečna. Vy ste o tom nevedeli?"
"Nie! Ako som to mala vedieť!?"
Kričala som naňho! To je taký idiot? Ako som to mala vedieť!? Čo som si to mala z prstu vycucať!? A keby že o tom viem nemali by náhodou nejaký záznam alebo ja neviem čo!?
Bože ja som tehotná! Ja budem mama!"Tak slečna? Kto je otcom?"
Preboha..Zaynovo to určite nie je. A ani Harryho..Veď som s Harrym nespala.Pre kristove rany však jediný s kým som spala od Zaynovej smrti bol Liam! Jeho najlepší kamarát. Preboha! Čo by na to povedal Zayn!?
"Liam." Prehovorila som.
"Liam? Aký?"
Pozrela som sa na toho doktora a otvorila som ústa. Ak k tehotenstvu patrí aj spomalenosť, tak som tehotná na milión percent."Liam Payne." Povedala som potichu.
Doktor nič nepovedal len potichu odišiel.HARRY
Sedel som na tej prekliatej stoličke v čakárni a nervózne si podupkával nohou.
Ten idiot nám nechcel nič povedať len vošiel do izby kde ležala Perrie.
Totálne ignoroval mňa aj jej rodičov, či Nialla a Jade.
Z toho čakania ma asi porazí!Keď ten idiot vyšiel z izby hneď k nemu utekala jej mama.
"Pán doktor čo je s našou dcérou?"
"Čo je s ňou doktor? Ako jej brat to chcem hneď vedieť!" Pridal sa k nej už nahnevaný Niall. Bál sa o ňu. Ale to ja tiež."Pokoj. Vaša dcéra je v poriadku."
"A ďalej?" Naliehal som."To budete asi vy mladík." Povedal a prišiel ku mne. Chytil ma za rameno a povedal: "Gratulujem! Budete otcom!"
Vypúlil som naňho oči. Ja budem otcom!! S Perrie! To je ako splnený sen. Počkať! Ako!? ja som s Perrie ne-... Liam Payne..
__________
Helloooo!!!!❤❤❤❤
Ja neverím!!!!
Šesťdesiata časť!?😱😱😱😱😱
To je proste úžasné dakujem moc moc moc moc za všetko!!!🌸🌸🌸🌸🌸🌸
Ajeje Perrie bude mamina👌😱
(Z lekárskeho hľadiska sa k tomu prosím naozaj nevyjadrujte ....posrala som to na plnej čiare..ja viem🙄😶😞)Časť venujem Rosie_Murph
ILY🌸💟
YOU ARE READING
Saved
Fanfiction" Prečo?! Prečo to nevieš pochopiť?! Ja ho stále milujem!" " Ale on je mŕtvy! Chápeš?! Už sa nikdy nevráti!" Hneď ako to dopovedal moja ruka vystrelila a stretla sa s jeho lícom. Neveriacky sa na mňa pozrel a rukou sa dotkol miesta kam som ho udrela...