~49~

925 106 19
                                    

"Srdiečko?" Spýtala som sa prekvapene potom čo som sa konečne spamätala.

"Áno. Srdiečko." Povedal a usmial sa na mňa.
"Ha-."
"Prosíš  si niečo srdiečko?" Spýtal sa a keď uvidel môj nahnevaný pohľad hneď sa začal smiať.

"Ináč. Nechcela by si mi to tu trochu poukazovať?" Prehovoril vážne.
"Načo?"
"Ako načo!?"
"Ja som myslela že dnes odídeš.. Takže.." Povedala som a zobrala si do rúk ďalšiu palacinku.

"Nie ešte sa tu chvíľu zdržím."
"U nás?"
"Áno. Zbytočné platiť hotel. Ja sa vyspím aj s tebou v posteli. Nie je problém." Povedal a tiež si jednu vzal.

"Ale je to problém!"
"Teraz čo myslíš?"
"Koľko sa tu chceš zdržať?"
"Neviem záleží od teba." Povedal a mykol plecom.
"Odo mňa?"
"Áno."
"Nerozumiem."
"Ach Perrie..neskôr pochopíš." Usmial sa a odkusol si z palacinky.

Len som sa naňho nechápavo pozrela ale ďalej to neriešila.

"Harry ja sa stanem kvôli tebe normálne gayom." Prišiel do kuchyni Niall a v ruke držal prázdny tanier.
"Pekné telo. Musíš mi povedať ako si sa k nemu dostal."

Ešte raz som si obzrela Harryho a musela som priznať že bol naozaj veľmi pekný.

"To je tajomstvo."
"Ooo aha chápem." Povedal Niall. No potom ešte dodal. "Neboj ja to z teba raz dostanem pritom ako budeš variť alebo piecť, pretože to boli najlepšie palacinky aké som kedy jedol."

Harry sa len zasmial no nič nepovedal.

"Čo budeme dnes robiť?" Spýtal sa môj milovaný brat.
"Neviem ja už mám  program. Takže vy si robte čo chcete." Povedal som a znudene mykla ramenami.

"Áno a čo máš také na práci?" Spýtal sa provokačne Harry.
Problém bol v tom, že som žiaden program nemala. A absolútne som nevedela čo mám povedať.

"No ja-"
"Takže ideš s nami."
Povedal nakoniec Niall, keď si už aj on všimol že sa snažím nájsť si nejakú výhovorku.

"Fajn." Vzdala som to. Nemalo to zmysel im to vyhovárať.

"Výborne." Povedal Harry a žmurkol na mňa.

Saved  Where stories live. Discover now