Prešiel týždeň od tej noci.
Každé ráno mávam ranné nevoľnosti.
Asi som len niečo zjedla alebo podobne.
Nedávam tomu veľkú váhu. Nebudem si z toho robiť veľkú hlavu. Každému býva občas zle.
Aj keď mne je zle už týždeň v kuse.
S Liamom sme si to spolu vyjasnili, a tvárime sa, ako by sa nič nestalo. Tak to bude najlepšie.
Boli sme len opití a neuvedomovali sme si čo sa deje.Práve teraz som stála nad Zaynovým hrobom a rozmýšľala nad všetkým čo sa za posledné týždne či mesiace stalo.
Od kedy tu už nieje, môj život sa od základov zmenil. Nič nieje také aké bolo.
Zmenilo sa toho mnoho. Len neviem či k lepšiemu alebo k horšiemu.
Musím sa priznať že moje myšlienky ma zaviedli aj k Harrymu.
A to sa mi vôbec nepáčilo.
Stála som nad hrobom mojej životnej lásky, a pritom som rozmýšľala nad niekým úplne iným.
Hanbila som sa za to, no na druhej strane som si nevedela pomôcť.Z môjho rozmýšľania ma vyrušilo zavibrovanie môjho telefónu.
Chcela som to ignorovať, no mobil znova zavibroval.
Asi by sa to na cintoríne nemalo, no vytiahla som si mobil.Harry: Pezz?
Harry: som tu.Nevedela som z čoho mám byť viac prekvapená. Či z toho že mi napísal po mesiaci alebo z obsahu tej druhej správy. Kde je?
Rozmýšľala som či ho mám ignorovať alebo nie, no rozhodla som sa pre nie.Me: nechápem
Harry: nemyslel som si že odpíšeš🤔
Me: Harry.. k veci.😒
Harry: som na letisku.😓
Me: No a?
Harry: Na letisku v Chicagu.....😶❤
Preboha, ja ho asi zabijem. Čo tu do pekla robí!?
Nič som mu neodpísala, len sa rýchlo rozlúčila so Zaynom a sadla do prvého taxíka ktorý som zastavila, a smer letisko.Vošla som do haly celá nervózna. Ruky sa mi potili a triasli. Očami som prehľadávala celú halu a hladala toho idiota.
Nakoniec som ho uvidela sedieť na jednej stoličke s mobilom v ruke. Obzeral sa všade možne až mu zrak spadol na mňa. Nervózne som preglgla a vydala sa smerom k nemu.Postavila som sa presne pred neho a stále mu pozerala do jeho zelených očí.
Pomaly sa postavil pričom neprerušil očný kontakt.
"Ahoj." Prehovoril jeho chraplákom.______________________
Hellooo girls💙💙
Chcela by som sa vám veľmi pekne poďakovať za vašu podporu❤💘
Ďakujem za každý koment či vote👌💜
Príbeh je #4 in fanfiction💙💙💙💙
A to je úplne super. Veľmi sa z toho teším🤗❤❤❤❤❤
Ešte raz ďakujem💘👌
A tiež by som sa chcela vrátiť k minulej časti. Od niekoľkých z vás boli komenty typu, že Pezz nemôže byť tehotná, pretože to nieje z lekárskeho hľadiska možné a podobne.
Chcem k tomu len povedať to, aby ste sa nad tým prosím nepozastavovali. Uznávam je to trochu nereálne. Ale ak by som Perrie spravila predsa len tehotnú, buďte prosím čo sa týka Perriinho ( jak sa to skloňuje!?🤔) tehotenstva menej kritický.
Ďakujem.Harry je späť!!!💘👌 čo na to hovoríte? Tešíte sa?🤔🤔🤔🤔🤔
Toto bola asi najdlhšia poznámka autora....😓
YOU ARE READING
Saved
Fanfiction" Prečo?! Prečo to nevieš pochopiť?! Ja ho stále milujem!" " Ale on je mŕtvy! Chápeš?! Už sa nikdy nevráti!" Hneď ako to dopovedal moja ruka vystrelila a stretla sa s jeho lícom. Neveriacky sa na mňa pozrel a rukou sa dotkol miesta kam som ho udrela...