~22~

1.2K 130 18
                                    

"Louis má dnes tréning, tak čo keby sme niekam zašli?" Spýtala sa nás El.
"Myslím že je to dobrý nápad." Odpovedala jej Jade.
"Čo si myslíš ty Perrie?"
"Prepáčte ja nepôjdem. Chcem ísť domov."
"Prečo? Perrie veď včera sme sa o niečom rozprávali." Povedala Jade.
"Áno áno. Len mi nieje dobre."
" Dobre teda. Tak ahoj."
Povedala Eleanor a odišli.
Po pravde mi nič nebolo. Len som nemala chuť s nimi niekam ísť.

"Pezz?"
"Harry."
"Ahoj?"
"Harry niečo som ti ráno povedala."
Povzdychla som si a zastavila som.
"Ja viem. A mrzí ma to. Keby som vedel že je mŕtvy..tak by som sa to nepýtal."
"A to je to Harry. Ja som ťa o niečo poprosila a ty? Po 24-hodinách si to totálne ignoroval."
"Ešte raz prepáč."
Nervózne som sa kusla do pery. Harryho mám veľmi rada. A to ho poznám len krátko.
Pristúpila som k nemu, a objala ho. Bolo na ňom vidieť, že to nečakal, no nakoniec mi objatie opätoval.
"Už ťa nesklamem."
"To dúfam."
"Sľubujem."
"Radšej nič nesľubuj."

°°°°
"Amanda? Čo tu robíš, nemala si byť v práci?"  Opýtala som sa jej, keď sme s Harrym vstúpili do kuchyne.
"Mala. Ale prišla som skôr. Kto je to? A kde je Jade?" Opýtala sa a ruky si založila na hrudi.
"Toto je Harry, môj ehm kamarát." Keď som to dopovedala, Harry k nej pristúpil a podal jej ruku.
"Som Harry. Teší ma."
Amanda ruku prijala. " Amanda. Aj mňa teší."
"A kde je Jade?"
" uhm..išla von s Eleanor."
"A Eleanor je?"
"Kamarátka zo školy."
"Aha." Pozrela som sa na Harryho, a naznačila mu aby ma následoval.

Vošli sme do mojej izby, a Harry sa rovno vybral k nočnému stolíku, na ktorom bola tá fotka, a chytil ju do rúk.
"Perrie naozaj ma to mrzí." Povedal a znova si ju začal obzerať.
"Naozaj ťa mám veľmi rád. Teraz keď tu už nieje on, aby ťa chránil. Nahradím ho. Sľubujem že pokiaľ budeš so mnou nikto ti neublíži."

Saved  Where stories live. Discover now