~48~

1K 103 13
                                    

"Perrie??" Zobudil ma nieči hlas.
Pomrvila som sa na posteli a otvorila oči. Otočila som hlavu a uvidela som Nialla.
"Hmm?"
"Ja len..ty s tým Harrym niečo máš?"
Zarazene som sa naňho pozrela.
"Prečo myslíš?"
"Len tak. Odpovedz."
"Nie. Nie nemám. Prečo??" Naozaj mi nešlo do hlavy, prečo je taký zvedavý.
Kým mu došlo že chodím so Zaynom, tak mu to trvalo asi mesiac. A teraz sa pýta hneď.
"Škoda."
"Prosím?"
"Škoda že spolu nechodíte..." Povedal a prehrabol si vlasy.
"Prosím?"
"Ráno som sa s ním stretol v kuchyni. A povedal že na raňajky ma najradšej palacinky. A aj ja! Chápeš!?"
"Niall? Tebe je predsa jedno čo ješ.."
"Áno.. ale ide tu o ten princíp." Povedal a ukazovákom sa poťukal po hlave.
" bože Niall. A kde je teraz?"
"Išiel do sprchy." Len som prikývla.
"A robili ste tie palacinky?"
"Ja nie..ale on."
Hneď ako to dopovedal vystrelila som z postele.
Keď som vošla do kuchyni na stole som uvidela tanier plný palaciniek. Mňam.
"Niall!" Zakričala som naňho.
"Tu som." Ozvalo sa hneď za mnou. Takmer som vyskočila z kože ako som sa zľakla.
"Ako to že ten tanier vyzerá akoby sa ho ešte nikto nedotkol?"
"No..lebo sa ho nikto nedotkol."
Prekvapene som sa naňho otočila.
"Išiel som hneď za tebou." Vysvetlil. Aj tak to bolo divné. Posadila som sa za stôl a na ďalší tanier si zobrala pár palaciniek. Dala som si na ne nutellu a šľahačku.
Začala som to do seba pchať. Niall si ich tiež zobral niekoľko, a odišiel do izby.
Sedela som teda v kuchyni sama.
"Chutí?"  Pozrela som sa pred seba a uvidela Harryho, ktorý mal okolo seba len obmotaný uterák. A z vlasov mu tiekli kvapky vody presne tak ako po hrudi. Uznávam vyzeral dych berúco.
"Hmm." Len som prikývla a nevedela som z neho spustiť zrak.
"Páčim sa ti?"
"Uhmm." Znova som prikývla.
"Uhm.Teda nie." Snažila som sa to zachrániť potom, čo som si uvedomila čo som to vlastne povedala.
"Nemusíš to zapierať." Povedal a zasmial sa.
"Narcis."
Pristúpil bližšie k stolu a nahol sa cezeň.
Natiahol ku mne ruku a palcom mi utrel nutellu z kútiku pier. Následne si palec strčil do úst.
"Mňam nutella." Povedal a zasmial sa.
Zostala som naňho prekvapene pozerať. Bola som totálne zaskočená.
"Harry..."
"Áno srdiečko?"

Saved  Where stories live. Discover now