"Takže pre mňa v tvojom srdci už miesto nebolo, ale pre niekoho iného áno?" Povedal a nahnevane čo nahnevane, nasrato na mňa pozrel. A v ruke pevne mačkal mikinu.
--------
"Harry..ničomu nerozumieš." Povedala som a chcela som mu opatrne vybrať mikinu z rúk. Chytila som ju a potiahla.
"Pusť ju." Povedala som mu takmer šeptom.Chvíľu na mňa bez slova a hlavne nahnevane hľadel, no nakoniec ju predsa len pustil.
"Prečo on áno a ja nie?" Už spomínanú mikinu som vrátila späť na miesto, teda tam kde bola aj predtým. Čiže na stoličku.
"Ako som povedala ničomu nerozumieš." Povedala som a sklonila hlavu."Tak mi to vysvetli." Pozeral sa na mňa vážne. Bez štipky emócie.
"To je len kamarátova..."
"No to iste." Prerušil ma. On si nič nenechá vysvetliť!"Harry! Vravím ti že je to len kamarát!" Povedala som už aj ja nahnevane.
"A ja ti vravím že ti neverím!" Povedal a začal sa prechádzať po izbe.
"Tak mi never. Môžeš si sadnúť späť do lietadla a odísť. Ani nechápem na čo tu vlastne si." Povedala som už o niečo pokojnejšie. Ruky som si dala v bok a čakala na jeho reakciu."Načo tu som!? Načo tu som!? Som tu preto, pretože ťa milujem!! Ale nie ty si hneď nájdeš iného! Je mi z teba zle! Celý čas čo si bola v Londýne si hovorila len o Zaynovi a mne si dala hneď červenú. No prídeš sem a hneď si nejakého debila nájdeš! No čo, už ste spolu aj spali? Vieš že by ma to vôbec neprekvapilo??"
Dopovedal jeho dlhý monológ. Tak moc ma bolelo to, čo o mne vravel. A mal pravdu. Nie vo všetkom ale v podstate mal pravdu. Nečudujem sa mu, že mu je zo mňa zle. Aj mne je.
"Mám pravdu čo?" Spýtal sa. Pozrela som sa naňho. V jeho očiach som videla bolesť a smútok, no aj napriek tomu mal na tvári výsmešný pohľad.
"Máš pravdu." Povedala som napokon. Všimla som si, že ho moja odpoveď prekvapila.
"Spala som s ním." Pokračovala som. Z jeho tváre pomaly vyprchával ten výsmešný pohľad, a nahraďoval ho smútok.
"To ma chceš len nasrať." Povedal a uchechtol sa.
"Nie. Myslím to vážne." Pozeral na mňa prekvapene.
"To si nespravila."
"A prečo nie?"
"Neverím ti."
"To mi je jedno. Ver si čomu chceš."Načo som mu to ja krava sprostá vešala na nos!? Načo!?
Dvere do izby sa otvorili a do izby vošiel Liam.
Prekvapene pozeral na Harryho, no potom sa jeho pohľad presunul na mňa."Pezz, prepáč ak vyrušujem." Povedal a znova si prezrel Harryho. A ten robil presne to isté. "Ale zabudol som si tu mikinu." Keď to Liam dopovedal, Harry sa k nemu rozbehol a dal mu rovno päsťou do tváre. Liam sa zachytil dverí a chytil si nos. Harry naňho chvíľu pozeral, no potom keď si Liam znova pustil nos, Harry mu vrazil ďalšiu.
"Ty bastard!"------------------------
Hellooo!!💕💕💕
Ďakujem moc moc moc!!!💙💜 Príbeh prekročil 10,5K reads 👌💕💕 a 2,52K votes👌💜💜💜
Súhlasíte s tým čo hovoril Harry o Perrie???🤔🤔 Alebo by ste Harrymu tiež najradšej jednu vrazili?🤔🙌😂😂😂
Časť by som chcela venovať dnešnej oslávenkyňi pink_lovelis_🎈🎈🎈👑
I love you❤
YOU ARE READING
Saved
Fanfiction" Prečo?! Prečo to nevieš pochopiť?! Ja ho stále milujem!" " Ale on je mŕtvy! Chápeš?! Už sa nikdy nevráti!" Hneď ako to dopovedal moja ruka vystrelila a stretla sa s jeho lícom. Neveriacky sa na mňa pozrel a rukou sa dotkol miesta kam som ho udrela...