~27~

1.2K 119 19
                                    

"Takže dnes večer o šiestej vás chcem všetkých vidieť pred ihriskom." Povedal diktátorsky Louis
"Prečo o šiestej?" Spýtala sa El.
"Pretože o siedmej začína zápas." Odpovedal jej.
"Louis, nechápem na čo je to dobré." Povedal mu Harry.
Louis hraje futbal a teda patrí do futbalového družstva.  A dnes hraje naša škola dôležitý zápas.
"No veď na to... dobre dobre tak keď skončí zápas sa stretneme pred ihriskom. Potom pôjdeme zapiť našu výhru." Povedal a pobúchal sa po hrudi.
"Ty narcis. Ako vieš že vyhrajete?" Ozvala som sa.
"Viem že vyhrajeme. A to preto, pretože tam hrám  ja. Bezo mňa by  nevyhrali ani jeden zápas."
"Bože Louis.." Povedal Harry a pokrútil hlavou.
" Dobre ja už musím ísť na hodinu." Povedal a odišiel. Pri tom ako odchádzal si tancoval.
"Má bohovský zadok." Prehovorila Jade.
"Ja viem. Ja viem." Pritakala El.
"Aj ja mám úžasný zadok." Povedal urazene Harry.
"Áno ty ho máš úžasný ale Louis ho má bohovský." Uznanlivo som pokývala hlavou.
"To iste. Vy neviete čo je dobré."
Pozrela som sa na El a Jade. Tie išli vybuchnúť od smiechu.
"El, vyhrala si zlatú trofej!" Povedala jej Jade.
" Áno to som vyhrala.Ten bohovský zadok patrí len a len mne."

°°°°°
"El už prestaň." Povedala som jej už asi po stý ráz.
Práve ideme na ten zápas, a ona nerobí nič iné, len nás furt s Harrym fotí.
"Ale keď vy by ste boli spolu tak moc cute. Pozrite." Povedala a prišla k nám s mobilom v ruke.

" Povedala a prišla k nám s mobilom v ruke

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Ukázala nám fotku.
"No neboli? Jade povedz na to niečo aj ty."
Jade jej nič nepovedala len mykla plecom. Dobre vedela aké mi je to nepríjemne. El totiž nevedela nič o Zaynovi.
"Fajn..kašlem na vás. Ale potom sa nečudujte keď vám potom budem hovoriť: Ha! Ja som to vravela!"
Povedala a stále si obzerela fotky v mobile.

"Louis!! Ty debil! Okamžite daj gól!!!" Kričala Eleanor.
Do konca zápasu zostávali už len dve minúty a stav bol 3:3.
Všetci sme napäto pozorovali zápas.
Keď zrazu Louis sa nebezpečne blížil spolu s loptou k súperovej bránke,a strelil gól!
Všetci začali kričať.
A El sa takmer aj rozplakala. Bola naňho hrdá. Nadšene som sa postavila a ruky dala nad hlavu a tiež začala kričať. Otočila som sa na Harryho a objala ho. Objatie mi opätoval. Keď som sa od neho chcela odtiahnuť, zrazu som pocítila niekoho pery teda Harryho pery na tých svojich.

___________________________

Helloooo girls!❤
Dievčatá, chcela by som sa vám moc moc poďakovať.🤗 Na tomto príbehu je už viac ako 1K votes😘😭😘. Keď som to videla takmer som sa rozplakala. A tiež Saved je 9 in ff💘💘💘💘💘.
Moc moc vám ďakujem💗💗💗

Snáď sa vám časť páčila💕
Mali sme tu prvú pusu😘
Ďakujem za každý koment či vote❤❤❤

Saved  Where stories live. Discover now