HARRY
"Louis?" Povedal som do telefónu hneď ako som ho zodvihol.
"No ahoj. Ani nezavoláš ako sa tam máš?"
Len som pretočil očami.
"Mám sa fajn. A vy?""Pohoda. Len ma mrzí že som klamal El. Nemohol som jej povedať že si šiel za Pezz a Jade. Určite by začala vyvádzať že aj ona chcela ísť."
"Ja som neprišiel za Jade ale za Perrie." Opravil som ho.
"To je fuk. A ako ti to ide?""Nič moc teda. Zistil som len to, že sa tu stihla už s niekým aj vyspať. A s tým niekým majú aj veľmi dobrý priateľský vzťah."
"Ouu.. ehm čo budeš robiť? A koľko tam ešte zostaneš?"
" Budem robiť všetko preto aby som si ju získal. A keď už bude naklonená ku mne, odídem. Zostanem tu toľko, koľko bude potrebné."
"Odídeš? Nechápem."
"Aby sa mi potom ozvala sama. Keď sa mi potom ozve, budem ako tak vedieť že ma tiež miluje."
"Nie je to trošku vypočítavé a proste hnusné?"
"Len trochu."
"Neviem či robíš dobre kamarát."
"To nechaj na mne Louis. Dnes bol strašne vyčerpávajúci deň. Idem spať. Potom sa ti ešte ozvem. Čau."
"Dobre. A nezabudni mi doniesť suvenír." Povedal a zasmial sa.
"Jasné a čo by si chcel? Pohľadnicu alebo kľúčenku?"
"Nie stačí magnetka. Nie som náročný človek."
"Okej tak čau."
"Ahoj."
°°°°
Zobudil som sa okolo jednej v noci, a potom som už nevedel zaspať. Postavil som sa z postele, a namieril si to do kuchyne.
V kuchyni som našiel Nialla."Ahoj." Pozdravil som ho. Prekvapene sa na mňa pozrel.
"Myslel som že si už išiel spať."
"Aj som spal ale zobudil som sa. Potrebujem sa napiť." A hneď som prešiel ku skrinke s pohármi a jeden si z nej vybral. Prešiel som k umývadlu a napustil si vodu."Harry?"
"Áno?" odpovedal som mu alebo teda spýtal sa ho, keď som si odpil.
"Miluješ naozaj moju sestru?" Spýtal sa ma vážne.
"Áno milujem." Odpovedal som mu, pričom som sa mu pozeral do očí.
Len prikývol."Už si toho veľa vytrpela, takže ju prosím nesklam. Ak ju sklameš, tak ťa vlastnoručne zabijem a povesím na ten váš Big Ben." Povedal, pričom na mňa ukazoval prstom.
"Chápeš?"
"Chápem." Odpovedal som mu. Keď odišiel len som pokrútil hlavou. Ja ju nesklamem. To skôr ona mňa. Veď prečo by som ubližoval niekomu, koho milujem?
YOU ARE READING
Saved
Fanfiction" Prečo?! Prečo to nevieš pochopiť?! Ja ho stále milujem!" " Ale on je mŕtvy! Chápeš?! Už sa nikdy nevráti!" Hneď ako to dopovedal moja ruka vystrelila a stretla sa s jeho lícom. Neveriacky sa na mňa pozrel a rukou sa dotkol miesta kam som ho udrela...