18. Bölüm Fıstıklı Dondurma

9.7K 1K 361
                                    

Geçen bölüm beğendiği replikleri Twitter ve Instagram üzerinden paylaşan arkadaşlarım.

NurArzu
Zeyneb999

Arkadaşlar emeğinize sağlık. Çok teşekkür ederim. Seviyorum sizleri... ❤️️❤️️❤️️
Twitter üzerinden göremesem de hesaplarımla ilgilenen arkadaşım hepsini bana iletiyor. Ona da buradan çok teşekkür ediyorum. Sen olmasan ne kadar zorlanırdım bilmiyorum. Teşekkür ederim canımsın...❤️❤️❤️

Geçen bölüm yorumlarında küçücük minicik bir şeyler olsun diyenler el kaldırsın🙌🏻 Siz istersiniz de ben yazmaz mıyım? Tabii ki yazarım. Bu bölüm tamamen başroller üzerine yazıldı.

Zeynep&Kerem.

Hepinizin ilerleme olmasını istediğinizi biliyorum ama beni tanıyorsunuz. Kurgularım biraz karışık oluyor. Onları sıraya koyup yalın olarak yazmak istiyorum. Hikayemiz zaten çok uzun olmayacak. O yüzden merak etmeyin çok beklemeyeceksiniz. Sizler beğenin bana yeter.

Bu bölüm sonu değişik bitti. Bölüm sonu tahminlerinizi özellikle almak istiyorum.  Diğer bölüm bitmek üzere. Kurgu belli ama tahminlerinizi çok çok merak ediyorum. Yorum yapanlar yapmayanlar lütfen hepinizden bekliyorum ve şimdiden teşekkür ediyorum. 😘🎯

Evvet!

Efsane bir bölüm müziğimizi var arkadaşlar. Upuzun, sizleri içine alacak bölümle bütünleşmiş güzel bir enstrümantal. Çeçen ya da Çerkez olan var mı içinizde bilmiyorum. Müzik evrenseldir ama multimedyamız Çerkez müziği. Benim için de apayrıdır hem hikayesi hem kendisi. Bölümle de o kadar güzel uydu ki. Dinlerseniz hak vereceksiniz. Şimdiden teşekkür ediyorum.

Kahveleri göreyim 🙌🏻☕️️ Müziğimizi açalım kahveler elimizde bölümü okumaya geçelim. Buyrun efenim bölüm sizlerin. ❤️️🎯🔫☕️️







Telefonunu, ritim tuttururcasına direksiyona vururken bir yandan gözünü mesajdan ayırmıyordu. Şimdi her şeyi tekrar düşünecekti. O Daffy Duck ne ara çıkmıştı da o bileziği almıştı? Gerçi almıştı ekini çıkarması lazımdı. Niye alacaktı ki? Düşürdü dese? E nerede düşürecekti ki?


Hey tabii ya! O herifin evine gitmişti. Yakasından falan tutmuştu o arada düşürmüştü! Kahretmesin! Ama bir dakika sanki ondan önce mi kaybetmişti? Yok ondan sonra fark etmişti! Telefonunu sinirle koltuğa fırlatıp düşünmeye başladı.


Geri zekalı Zeynep! Düşün düşün çoktur işin sözüyle kardeşten de öte durumdalardı şu an! Düşüneceğine gidip alsa çoktan evindeydi! Tek kaşını kaldırıp telefona baktı. Dudaklarını yerken hemen telefonu alıp mesaj yazmaya başladı.

"Yarın Emniyete getir."

Ve gönder butonuna bastıktan sonra dudaklarını yiyerek ekrana bakmaya başladı. Şimdi yok diyecekti biliyordu. Sonra emniyete getirmeyecekti. Gel, al tripleri başlayacak kendince intikam alacaktı. Tam onun tarzıydı. Ekrana bakıyor ama beklediği mesaj bir türlü gelmiyordu. Ve nihayet!

"Ben yarın Emniyete gelmiyorum. O zaman birkaç gün sonra geldiğimde getiririm."

Zeynep beklemediği mesajı alınca sinirle arabasını çalıştırdı. Geri zekalı! Yarın emniyete gelmeyeceği tutmuştu. Vasıfsız MİT elemanı! O bilezikten kaç zamandır ayrıydı. Birkaç gün daha onda olduğunu bile bile ayrı kalmayacaktı! Arabasını sinirle sürerken burnundan soluyor, kendi kendine konuşuyordu.

KOD 52 -BİR AŞK MASALI-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin