Selam hepinize❤️
Uzun, bol ZeyKer'li bir bölüme hoş geldiniz. Keyifle okuyacağınızı sandığım bir bölüm getirdim sizlere. Bazı şeyler açığa kavuştu diğerlerine de az kaldı. Bölüm sonu o değerli tahminlerinizi almak isterim🤗
Multimedyada Ceza "Sus Pus" var. Açarak dinlemenizi tavsiye ediyorum. Keyifli okumalar hepinize❤️
Kendini kaybedercesine odanın kapısını açıp koridora çıktı. Herkesin telaş ve panik olması korkusunu artırırken, Zeynep'in odasının kapısını açtı. Nefes nefese bir halde bakarken Zeynep'in pencereden baktığını görünce derin bir soluk alıp kapıyı çarparcasına kapattı. Koşarak yanına giderken Zeynep'in birden dönmesiyle onun panik ve korku dolu gözlerine baktı. Hemen perdeyi aralayıp aşağıya baktığında gördüğü manzarayla donup kaldı. Zeynep'in arabası alevler içinde yanıyordu. Korku dolu gözleri Zeynep'i bulduğunda birden sarıldı. Saçlarını öperken farkında olmadan sert bir şekilde saçlarını okşuyordu.
"Sana bir şey olmadı. Ya olsaydı."
Zeynep şok ifadesiyle kalırken gözlerini bile kırpamıyordu. Kerem çekilip gözlerine baktı ama Zeynep hiç tepki vermiyordu. Öfkesi büyürken yüzüne birkaç fiske vurdu, omuzlarından tutup sarstı. Nihayet kendine geldiğini görünce tekrar sarılıp çekildi.
"İyi misin? Zeynep bir şeyler söyle."
Zeynep pencereye bakıp tekrar Kerem'e döndü.
"Arabam."
Daha fazla konuşmadı. Kerem dışarı bir an bakıp tekrar Zeynep'e döndü.
"Sen dışarı mı çıkacaktın?"
Zeynep başını olumlu anlamda salladı.
"Bunu birine söyledin mi?"
Zeynep başını yine salladı, konuşamıyordu. Kerem kolundan tutup koltuğa oturttuktan sonra yanına oturdu.
"Zeynep kime söyledin?"
Zeynep tutuk ifadesiyle bakarken sesizce konuştu.
"Efecan'a söylemiştim."
Kerem duraksayıp etrafına baktı. Tek kaşını kaldırıp bakarken öfkesi gözlerinden okunuyordu. Eliyle Zeynep'e sus işareti yapıp konuşurken Zeynep anlamaya çalışıyordu.
"Anladım. Bak Zeynep benim için çok önemlisin. Benim sırdaşım dert ortağım kardeşim gibisin. Sana bir şey olmasını istemem. Şimdi birlikte çıkıp gidiyoruz."
"Seni dinlemedim evden çıktım. Keşke çıkmasaydım. Benden kim ne istiyor anlamıyorum."
Kerem etrafını hızla tarayıp tekrar Zeynep'e döndüğünde kendini zor kontrol ediyordu.
"Büyük sözü dinle dedim ama sen dinlemedin. Neyse şu an bunları konuşmayalım."
Kerem kalkıp pencerenin önüne geldi söndürülmeye çalışılan arabaya bakıp hızlı nefesler alırken karşıda duran arabaya baktı. Gözlerini kısıp dikkatle bakarken hemen mesaj attı. Telefonu cebine koyup diğer telefonuyla Aksel'i aradı. Ona hemen gelmesini söyleyip telefonu kapattıktan sonra Zeynep'in yanına gelip oturdu. Kapı hızla açılınca içeri giren kişi gerginliğini iyice artırdı. Dişlerini sıkarken panikle içeri giren kişinin karşısına rüzgar gibi hızla dikilip yakasından tutarak hızla duvara dayadı. Dişlerinin arasından konuşurken duvara bir kez daha hızla vurdu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KOD 52 -BİR AŞK MASALI-
Mystery / Thriller"Seni sevmiyorum" dedi. Bugüne kadar duyduğu en güzel sözdü... Kalbi deli gibi, doludizgin çarparken heyecanla nefes aldı. Kendi gözlerinin de söylediği, dilinden bağımsız o sözler döküldü. "Ben de" dedi, "ben de seni seviyorum." Genç adam siyah d...