Kod 52 geçen bölüm beğendikleri replikleri Twitter Instagram ve Facebook üzerinden paylaşan sevgili okurlarım arkadaşlarım.
NurArzu
Damlaaydın
MryHnkerEllerinize emeklerinize sağlık arkadaşlar. Çok teşekkür ediyorum ne desem az kalır💐💐💐💐💐💐💐❤️❤️❤️❤️❤️
Bu bölüm ithafı:
O bir deli dolu bir HanKerci
O bir duygusal şair ruhlu
O bir tespit kraliçesi
O bir değişken ruhlu
O bir Kod 52 hastası
O bir öğretmen adayı
O bir çenesi düşük( kendi deyimi)
O bir Giray hastası (Esaret hikayemizdeki)
O bir Doğum günü çocuğu
O bizim kapak grubumuzun tatlı yaramazı.Kod 52 gibi hikaye hayalini bana anlatırken yazdıklarını şaşkınlıkla okudum. Sonra öylesine karaladığım ilk bölümü attım. O da o kadar şaşırdı ki. Abla bu hikayeyi yayınla dedi beni motive etti. Hikayeden haberi olan ikinci kişiydi. Şimdi bu hikayenin önemli bölümlerinden biri sana geldi canım benim. Doğum günün dışında da ayrı bölüm tabii ki gelecek.
İyi ki doğdun Miray. İyi ki doğdun tatlı kız. İyi ki doğdun minnoşum. Ailenle birlikte hayırla huzurla sağlıkla geçireceğin güzel yılların başlangıcı bir yaş diliyorum. Üniversiteye adım atacağın güzel bir yaş diliyorum. Mutlu yıllar iyi yıllar güzel yıllar. İnşaallah bölümü beğenirsin canım benim. 💐💐💐💐🌹🌹🌹🌹🌹🌈🍨🍧🍭🍡🎂🎂🎂🎂🎂🎂🎂🎂🎂🎂🎂🎂🎂🎂🎂 Hadi dileğini tut ve bölümü okumaya geç 🎂
Gerilim dolu bölüme kahve iyi gider bence. GB gerilim müziğimiz multimedyada. Müziğimizi açalım kahveler ellerimizde bölümümüzü okumaya geçelim. Buyrun efenim bölüm sizlerin💐🐞❤️☕️
Zeynep'in duyduğu ses ve yaşadığı şok...
Ne yapacağını bilemeden kalırken Kerem'in yüz ifadesine baktı. Sabahki konuştuğu adam bu değildi. Bu bakışı ilk kez görüyordu. Onların içinde olduğu için çektiği azabı anlatmıştı. Şimdi bu adamın yüzünde, azaptan, ızdıraptan eser yoktu. Yeşil gözleri alev ve öfkeyi bir arada barındırırken yüzünde de alaylı bir ifade vardı. Gözlerini zorla kapatıp açtı. Ağzı açık baktı, baktı...
April'a baktı bir an. Onun yüzündeki korku kaplı rahatlama ifadesini görünce kalbinin sızladığını hissetti. Evdeki ekip, evdeki Kerem... İstanbul'dan beri gece gündüz demeden yaptıkları çalışmalar... Yapılan provalar, sahte nişan, sahte evlilik, sahte balayı... Şu an tek gerçek, Kerem'in bakışlarıydı. Yılan gibi soğuk ve ürkütücü... Kendini toparlayıp derin bir nefes aldı. Silahın kabzasını sımsıkı kavrayıp dikkatini toplamaya çalıştı ama...
"Evet Başkomiser, dediğimi duydun. İndir o silahı!"
Zeynep, gözleriyle etrafını hızla tarayıp tekrar Kerem'e döndü.
"Sen ne dediğinin farkında mısın? Asıl sen o silahını indir!"
Kerem'in dudaklarından alaylı bir gülüş dökülürken April'a baktı. Bu bakışla April biraz daha rahatlayıp kendine gelmeye çalıştı. Zeynep olanları fark edince panikle Kerem'e baktı. Baktı ama o yine aynıydı. En ufak bir mimik, bir bakışla bir şeyler olduğunu anlayacaktı ama bu adamın bakışları hiç de öyle değildi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KOD 52 -BİR AŞK MASALI-
Gizem / Gerilim"Seni sevmiyorum" dedi. Bugüne kadar duyduğu en güzel sözdü... Kalbi deli gibi, doludizgin çarparken heyecanla nefes aldı. Kendi gözlerinin de söylediği, dilinden bağımsız o sözler döküldü. "Ben de" dedi, "ben de seni seviyorum." Genç adam siyah d...