Geçen bölüm beğendiği replikleri Twitter ve Instagram üzerinden paylaşan arkadaşlarım.
Damlaaydin
MryHnkr
NurArzu
Zeyneb999Emeklerinize sağlık arkadaşlar. Hepinize çok teşekkür ediyorum. O kadar mutlu oldum ki❤️😘❤️️❤️️❤️️❤️️❤️️
Bölüm özellikle bugün yayınlandı. Efenim sebebine gelince biraz uzun ama okursanız sevinirim.
Kış Masalı kitabımızı tavsiye üzerine alan sağlam bir kitap okuru. Okumadan Twitter üzerinden kitabımızı tanıtan ama okuyunca acımasızca eleştiren bir okurum. Kitabın hayran kurgu olmasını, erkeğin aşkını ve bizlerin bildiği (diziden dolayı bildiklerimiz) onun bilmediği birçok şeyi yerden yere vuran sevgili okurum. Kitabı okuyunca bir daha sosyal medya üzerinden tanıtmayan sevgili okurum. Çok sevdiğim bir arkadaşımın vasıtasıyla eleştirilerini bana iletti. Ben de kendisini tanımasam da arkadaşımdan dolayı tanıdığım için hiç üzülmedim aksine dikkate aldım. Onun söylediklerini dikkate alarak yazdım diğer kitaplarımızı. Ha olumlu eleştirisi olmadı mı? Tabii ki oldu. Akıcı olduğunu hiç sıkılmadığını yalın bir anlatımı olduğunu da iletti. Psikolojinin farklı alanında çalışmalar yaptığı için aşkın bu kadarının olmayacağını da parantez açarak iletti. ( O tezi kabul etmeyenlerdenim) Ben sonuna kadar saygı duydum. Her şeye rağmen yine de Siyahın Öteki Yüzü'nü almış onu okuyacak ve heyecanla yorumlarını bekliyorum.
Evet bu okurum bugün dünya evine giriyor. İsterdim ki neşeli bir bölüm olsun ama olmadı. Aksine vedadan ibaret duygusal bir bölüm oldu. O da ailesine veda ettiği için ona ithaf etmeye karar verdim. Eğitimci olan saygıdeğer Nesibe hocam. Okumasanda can arkadaşım sana okutacağı için yazıyorum bunları. Tüm samimiyetimle sonsuz mutluluklar diliyorum. Hediyeniz uzun sürse de size ulaşacak. Ben size ve ailenize özellikle de babanıza çok şey borçluyum. O olmasaydı ben bugün çok farklı yerlerde olurdum. Ailenize ve size sonsuz sevgiler saygılar yeni hayatınızda mutluluklar diliyorum. 🙏🏻❤️️
Bu kadar yazı sonrası artık bölüme geçelim. Hüzünlü bölümümüze çok güzel uyan bir müziğimiz var. Açarak okumanızı şiddetle tavsiye ediyorum. Kahvelerimiz hazır biliyorum. Hadi o zaman kahve müzik ve Kod 52 yeni bölüm sizlerle. Buyrun efenim bölüm sizlerin. 😘❤️🔫☕️️
Zeynep, uyuyamadan geçirdiği geceden sonra güneş doğmadan yataktan kalktı. Kerem yatağa hiç gelmemişti. Bir ara dışarı çıkıp baktığında karşıdaki odanın kapısının altından sızan ışığı görmüştü. Sonrası aşağı inip kendine kahve yapmıştı. Işığı açmadan karanlıkta otururken Kerem'in evden çıktığını görmüştü. Merak etse de sessiz kalıp kahvesini içtikten sonra tekrar odaya çıkmıştı. Kerem olmadığı için de ışıkları kapatmıştı. Buraya geldiğinden beri ışıklar hiç kapanmıyordu. Sormak istese de her seferinde vazgeçmişti.
Herkesin yaşadığı bir şeyler vardı ve altını eşelemeye kimsenin hakkı yoktu. Sağa sola dönerek geçirdiği zorlu saatlerden sonra kalkıp üzerini giyinmişti. Odadan çıkıp aşağı inerken demlenmiş çay kokusu eve dağılmaya başlamıştı.
Mutfağa geçip hazırlanan mükellef masaya baktı. Çalışanlara hal hatır sorup kahvaltıya oturdu. Sessizce yaptığı kahvaltıdan sonra kalkarak, kafasındaki soruların ağırlığıyla dışarı çıkıp gri bulutlarla kaplı havaya baktı. Dört mevsimin en güzeli geliyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KOD 52 -BİR AŞK MASALI-
Mystery / Thriller"Seni sevmiyorum" dedi. Bugüne kadar duyduğu en güzel sözdü... Kalbi deli gibi, doludizgin çarparken heyecanla nefes aldı. Kendi gözlerinin de söylediği, dilinden bağımsız o sözler döküldü. "Ben de" dedi, "ben de seni seviyorum." Genç adam siyah d...