Geçen bölüm beğendiği replikleri Twitter ve Instagram üzerinden paylaşan arkadaşlarım.
NurArzu
DamlaAydin
Zeyneb999Emeğinize sağlık arkadaşlar. Hepsini gördüm arkadaşım attı. Sizleri çok seviyorum. 😘❤️🙌🏻
Geçmiş olsun mesajlarınız için hepinize teşekkür ederim. Yüzlerce mesaj geldi dönemedim. Özür dilerim. Bünye zayıf olunca kaldıramadım. Bölüm yardımı için de sevgili arkadaşıma çok ama çok teşekkür ederim. @iyibirokurrr seviliyorsun unutma sen olmasan bölümler gelmezdi. ❤️❤️❤️
Değişik bir enstrümantal var multimedyada. Hiç tarzımız olmayan ama bölümle uygun, hatta iç içe. Upuzun bu enstrümantal ile bölümü şiddetle tavsiye ederim. O kadar güzel uydu ki. Tıpkı çiftimiz gibi.
Bu bölüm Kod 52 öncesi hazırlık var artısı karakterler biraz daha oturdu. İnşaallah beğenirsiniz. Yorumlarınızı dört gözle bekliyorum. Şimdiden teşekkür ederim.
Oruçlarını açanlar kahve mutlaka içerler değil mi? O zaman kahveler elimizde müziğimizi açalım. Buyrun efenim. Bölüm sizlerin. 🔫🎉☕️️🙌🏻❤️️😘
"Zeynep biraz gülümse."
Efecan profesyonel fotoğrafçı gibi işine odaklanıp fotoğraf çekerken, Zeynep'in sert bakışıyla kendine gelip duraksadı.
"Pardon. Başkomiserim gülümser misiniz?"
Zeynep dişlerini sıkıp Efecan'a öfkeyle bakarken yanına yaklaştı.
"Zeynep dedin diye mi sinirlendim? Ne o öyle gülümse bilmem ne? Efecan zaten gerginim sana dalmamı istemiyorsan bir daha konuşma."
Fısıltıyla ama bağırırcasına konuştuktan sonra Zeynep arkasına döndüğünde; Seyfi, MİT bozması ve Aksel'in dikkatle kendilerine baktığını görünce hemen toparlanıp Aksel'in yanına geldi.
"Aksel'di değil mi?"
Aksel daldığı halden çıkıp Kerem'e bir an baktı, tekrar Zeynep'e döndü.
"Evet Başkomiserim Aksel'di."
"İyi o zaman. Bana bakma işine bak!"
Aksel anlamayan bir ifadeyle kalırken hemen Efecan'ın yanına gitti.
"Hep mi böyle? Yoksa bana mı gıcık oldu?"
Efecan elindeki fotoğraf makinesiyle ilgilenir gibi yaparken Zeynep'e kısa bir bakış atıp konuşmaya başladı.
"Onun nasıl olduğunu ben bile çözemedim ama dikkat et. Gıcık olursa çekeceğin var."
Efecan boğazını temizleyip Zeynep'in yanına geldi.
"Başkomiserim şimdi şöyle durun. Her şeyin doğal olması lazım. Kerem başkomiserim siz de şöyle durun."
Efecan ikisinin pozunu ayarladıktan sonra Zeynep'le göz göze gelmemeye çalışarak fotoğrafları çekmeye başladı. Seyfi oturup ikisini izliyor Aksel de arka fonu düzenliyordu. Kerem gayet profesyonel bir şekilde ellerini cebine koyup boğaza bakıyor, sonra Zeynep'in elini tutup konuşuyor gibi yapıyordu. Zeynep'in gergin hali Kerem'in rahat tavırları...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KOD 52 -BİR AŞK MASALI-
Misteri / Thriller"Seni sevmiyorum" dedi. Bugüne kadar duyduğu en güzel sözdü... Kalbi deli gibi, doludizgin çarparken heyecanla nefes aldı. Kendi gözlerinin de söylediği, dilinden bağımsız o sözler döküldü. "Ben de" dedi, "ben de seni seviyorum." Genç adam siyah d...