Geçen bölüm beğendiği replikleri Twitter Instagram ve Facebook üzerinden paylaşan sevgili arkadaşlarım okurlarım.
Damlaaydın
NurArzu
Zeyneb999
MryHnker
BadisebaEllerinize emeklerinize sağlık arkadaşlar. Hepinize çok çok teşekkür ediyorum. Seviyorum sizleri. ❤️❤️❤️
Rahatsızlığımı belirttiğim için sizlerden yüzlerce mesaj aldım. Hiç ummadığım hatta tanımadığım kişiler mesaj attı. Üç yılı aşkın süredir beni takip edip benimle hiç konuşmayan sessiz okurlarım da mesaj attı. Annem okudu ve ikimiz de o kadar duygulandık ki. Sizlere ne kadar teşekkür etsem az kalır.
Ben rahatsızlığımın detayına çok girmek istemediğim için üstü kapalı yazdım. Kod 52'yi bitirmeyi umuyorum sizlerin dua ve temennileriyle. Tekrardan çok çok teşekkür ediyorum.
Bu bölümü sevgili @iyibirokurrr la bitirdik ve müziği açarak okurken ifadem 😊☺️👈 böyleydi. İçim açıldı oh dedim. Özlemişim aşk yazmayı. Bu bölümü okuyanlar zaten anlayacaklar aşkın startının verileceğini. Müziğimiz Emre Aydın olduğuna göre artık duygusal sahnelere geliyoruz denektir. O zaman hadi bakalım balkon konuşmasına geçelim.
Kahvelerimiz hazır mı? ☕️ Kahvelerimizi alalım müziğimizi açalım. Multimedyada Emre Aydın "Gülümse Şimdi" şarkımız var. Kahve müzik ve Kod 52- 51. Bölüm sizlerle. Buyrun efenim bölüm sizlerin💐🍀☕️🐞❤️😘
Çakan şimşek, hafif esen serin rüzgar ve bardaktan boşalırcasına yağan yağmur...
Zeynep yerde yatıyor, başında hissettiği tarifsiz acı ve gözleri kapalı... Elini alnına siper edip gözlerini açtı. Açmasıyla birlikte çakan şimşeğin aydınlattığı bahçede yanındaki kişiyle göz göze geldi. Birkaç dakika öncesine gitti, olanları izlemeye başladı. Elinde silah, bahçeye bakıp meydan okuyordu. Sonra o silahı başına tutmuştu ve gerisi...
İşte o gerisini hatırlamıyordu. Ne oldu, ne bitti, nasıl yere düştü, elindeki silahı bir MİT bozuntusuna nasıl kaptırdı...? Oysa her şey tastamamdı! Silahın tetiğine bile basmış, korkak bir aciz gibi davranmamıştı fakat bu herif her şeyi ama her şeyi mahvetmişti! Hadi oraları da geçti de söylediği sözler...
Silahına el koymuştu! Sadece silahına da değil kendine de el koyduğunu söylemişti! Bir de tehdit edip benimle gel demişti ve nefret etmediğini biliyorum demişti.
Herkes savulsun, dağılsın, Zeynep kimsenin tehdidini yemezdi!
Hele de iki bir ortaya çıkan sinirlerini havaya zıplatan nefret ettiği için görünce dişlerini sıktığı adamın! Dişlerini sıkıp kolunu alnına siper ederek başını biraz kaldırdı. Hangi ara yere yattığını bile bilemiyordu. Pardon yatırıldığını! Tamamen oturup karşısındaki adama bakıyor nereden başlayacağını düşünüyordu.
Kerem yere çömelmiş, elinde Zeynep'in silahını tutuyordu. Zeynep silaha kaçamak birkaç bakış atıp öfke dolu gözlerle Kerem'e döndü. Burnundan aldığı sinirli nefesler ve dişlerini sıkması birazdan gerçek şimşeklerin çakacağını gösteriyordu.
"Ver silahımı!"
İçindeki fırtınalara rağmen söyleyebildiği iki kelimeydi. Kerem kaşlarını çatıp anlamaz bir ifadeyle baktı. Ne yani bu kadar mıydı? Bu kızdan bu kadarcık karşılık?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KOD 52 -BİR AŞK MASALI-
Misteri / Thriller"Seni sevmiyorum" dedi. Bugüne kadar duyduğu en güzel sözdü... Kalbi deli gibi, doludizgin çarparken heyecanla nefes aldı. Kendi gözlerinin de söylediği, dilinden bağımsız o sözler döküldü. "Ben de" dedi, "ben de seni seviyorum." Genç adam siyah d...