21. Bölüm Verev

9.8K 961 273
                                    

Geçen bölüm beğendikleri replikleri paylaşan sevgili arkadaşlarım.

NurArzu
Damlaaydin
Zeyneb999

Emeğinize sağlık arkadaşlar. Ne kadar teşekkür etsem az kalır. ❤️️❤️️❤️️❤️️❤️️❤️️

Bölüm biraz geç geldi hepinizden özür diliyorum. Küçük bir operasyon geçirdim. Yardım eden arkadaşım da il dışında olduğu için bir araya gelemedik. O da çok yoğundu ben de malum böyle. Diğer iki bölüm hazır olduğu için attık. Ama yorumlarınıza dönemedim. Bu aralar tökezlesek de inşaallah yazmaya çalışacağız. Bölüm nasıl oldu bilmiyorum. Bir gün gibi kısa bir sürede yazdık.


İçimize çok sinmedi ama sizleri daha fazla bekletmek istemedim. Hatta atmayalım dedim ama sevgili arkadaşım atalım deyince kıramadım. Ona da hepinizin huzurunda teşekkür ediyorum. Benim için çok fedakarlıklar yaptı ve yapmaya devam ediyor.  Buradaki adı @iyibirokurrr  benim kadim dostum. İyi ki varsın...

Yorumlarınıza dönemezsem beni bağışlayın. Ama hepsini tek tek okumak bana ilaç gibi gelecektir emin olun. O yüzden yorumlarınızı mutlaka bekliyorum. Beni bekletmeyin olur mu❤️️ Hepinizi çok seviyorum. ❤️❤️❤️❤️

Ramazanınızı en içten dileklerimle kutluyorum. Oruçlarınızın çok kolay geçmesi dileğiyle. ❤️️

Kahveler hazır mı? Hadi o zaman. Upuzun güzel bir enstrümantal kahveler ve Kod 52 bölüm 21. Buyrun efenim bölüm sizlerin. 🙌🏻




Esen serin rüzgarla yüzünü kapatan saçlarını çekip heyecanla nefes aldı. Kapıyı çalmadan açan kişiye bakarken gözlerini kaçırıp ağır adımlarla yürümeye devam etti. Attığı her adımda kalbi çarparken ilk kez yapacağı işi düşünüyordu. Oydu böyle olmasına sebep, çünkü bu bir ilk olacaktı. Başlaması zor, devam etmesi ayrı zor ve bir de sonu...

Nasıl biteceğini bilmediği bir son... Tahmin dahi edemiyordu. O kadar zordu ki tahmini, daha başlamadan hissediyordu. Başını kaldırıp kapıdaki kişiye bakınca işin zorluğunu daha iyi anladı. Hiç anlaşamadığı biriyle aynı işte olmak ve yakınlaşmak... Hem de evcilik oyunu oynamak...


Kerem misafirinin geldiğini haber alır almaz kapıya gelmişti. Kod 52 büyük işti. Kusursuz plan için her şeyi göze almıştı madem...

Kapıyı açar açmaz gelen kişiyi görünce elinde olmadan şaşırdı. Çünkü onun hışımla yürüyüp saldırması lazımdı. Gözleri öfkeden daha da kararmış olacaktı. Üzerinde pantolonu gömleği ve belinde silahı... Oysa bu gelen; siyah, hanım hanımcık bir elbise giymişti. Saçları toplu değil boştu. Küçük bir kız çocuğu gibi toka takmıştı. Yüzünde yine makyaj yoktu ama...

Rüzgarın uçuşturduğu elbisesi ve saçları sonra yüzüne bakmaması... Gözlerini kaçırsa da kaçarı yoktu. Şimdi de kapıda öyle duruyor ne yapacağını bilmiyordu. Kod 52 tahmin ettiğinden daha zordu. Kapıyı biraz daha açıp eliyle içeriyi gösterdi.


"Hoş geldin."

Zeynep bir an bakıp çekingen bir adım atarak içeri girdi. Başını kaldırıp karşısındaki adama bakarken kendini çok garip hissediyordu. Şimdi böyleyse, oyuna başlayınca ne olacaktı, kim bilir?

KOD 52 -BİR AŞK MASALI-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin