Geçen bölüm beğendikleri replikleri Twitter Instagram ve Facebook üzerinden paylaşan sevgili okurlarım arkadaşlarım.
MryHankr
Damlaaydın
Zeyneb999
NurArzuEllerinize emeklerinize sağlık arkadaşlar. Hepinize sonsuz sevgiler saygılar teşekkürler❤️❤️❤️❤️❤️❤️💐💐💐💐💐💐💐
Diğer bölüm aksiyon başlıyor. Ne yazacağım, aşağı yukarı kafamda canlandı ama yorumlarınızı yazarken
fikirlerinizi de bekliyorum. Ne hissettiğinizi ne olması istediğinizi hayallerinizi yazarsanız çok sevinirim.O yüzden gelsin güzel fikirleriniz diyorum ve devam ediyorum. Siyahın Öteki Yüzü'ne koyduğum bir enstrümantalimiz var. Kahvelerimizi alalım müziğimizi açalım ve bölüme geçelim. Buyrun efenim bölüm sizlerin 💐❤️🐞🍀
Kerem içeri girip Zeynep'i gecelikle görünce nefesini tuttu. Eve girene kadar onu dinlemişti. Odaya girdiğinde Zeynep'in sesi kesilince özel olarak adlandırdıkları bölgeden hızla eve gelmişti ve evdekilerden, April'ın hızla evden gittiğini öğrenince telaşla içeri girmişti. April'ın kötü bir şeyler yaptığını düşünerek içeri girmesi ama beklediğinin aksine başka şeyler olması...
Siyah gecelik değildi nefesini kesen. Nefesini kesen derin siyahlardı... Derin dibi görünmeyen ama baktıkça derinlerine çeken, bir ışık hüzmesi bile olmayan derin siyahlar... Ve derin siyahların sahibi...
Zeynep'ti...
Özel kıyafetler içerisinde görmüştü ama şimdi, şu hali... Yüzünde hafif bir makyaj vardı, bir de dudaklarını ıslak gösteren ruj... Gözleri, gözlerini bulduğunda ağır birkaç adım daha atıp tam karşısında durdu. Zeynep'in ifadesini çözmeye çalışsa da çözülecek gibi değildi. O da aynen kendisi gibiydi. Anlamaz, şaşkın, şokta ve tutuk...Tehlikeli bir şeyler olabilir diye panikle içeri girip, böyle olmasından dolayı ne yapacağını da bilememek hiç Kerem Arhan'a yakışacak bir durum değildi. Kendisine yakışmadı tamam da Zeynep...
Sorguda adamları duman eden, poligonda ardı ardına atış yapan Zeynep... İnsanlar ve davranışları... Değişik yerlerde değişik davranışlar... Herkes böyle değil miydi? İsteği dışında attığı son adımla Zeynep'e biraz daha yaklaştı. Omzundaki dövmesine bir an bakıp tekrar derin siyahlara döndüğünde nefesini tuttu. Bu kadar derinlerde nefes almak mümkün değildi ki... Bu kadar derin siyah, karanlık ve sonsuz...
"Dinleme cihazı kesildi."
Değişik yerlerde, değişik davranışlar, haller ve konuşmalardı, aslı... Susup karşısındaki kızın tepkisine bakarken...
"Çıkardım."
"Neden?"
"Eve gelince her yerde dinleme cihazı olduğunu bildiğim için gerek görmedim."
Zeynep, kendine gelmeye çalışıp bir adım geri gitti. Kollarını açıp aynada kendine baktı. Sinirli bir ifade oluşurken yüzünde, Kerem'e döndü.
"Geri zekalı yüzünden ne hallere düştüm! Yeminle, mal, beyinsiz, aklı kıt, dengesizin yüzünden gecelikle duruyorum. Bana akıl veriyor! Neymiş, böyle giyinip makyaj yapacakmışım. Kokular sıkıp seni etkileyecekmişim. Aklını başından aldığım sırada da ne istiyorsam onu söyleyecekmişim! Böylece seni parmağımda oynatırmışım! Salak, beni salak sanıyor ama asıl kendisi salak! Ben bir şey istemek için böyle yapacak adam mıyım!?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KOD 52 -BİR AŞK MASALI-
Mystery / Thriller"Seni sevmiyorum" dedi. Bugüne kadar duyduğu en güzel sözdü... Kalbi deli gibi, doludizgin çarparken heyecanla nefes aldı. Kendi gözlerinin de söylediği, dilinden bağımsız o sözler döküldü. "Ben de" dedi, "ben de seni seviyorum." Genç adam siyah d...