Selam arkadaşlar✋🏻
BU DUYURU SADECE KİTAP DUYURUSU DEĞİLDİR. SONUNA KADAR OKUMANIZI RİCA EDİYORUM.
Başlığı da gördüğünüz üzere üçüncü hikayemiz
Düşler Sokağı No 7/24 Kitap Oluyor!
Herkes ESARET'in kitap olmasını bekliyordu biliyorum ama ters köşe oldu. Biliyorsunuz iki kitabımız çıktı. Kış Masalı 1116 sayfaydı. Siyahın Öteki Yüzü toplam sayfasını bilmiyorum çünkü ikinci kitabımız Tek Kimsem henüz elime ulaşmadı. Malum bana gelmesi hem çok zor hem çok masraflı olunca gelecek şeyler bekliyor biraz. Tamamlanınca gönderiliyor. Her neyse Siyahın Öteki Yüzü'de 1000 sayfadan fazla oldu. Yayın evimizle görüşmeler yaptık.
Onlar ısrarla Düşler Sokağı No 7/24 üzerinde durdular. Okumuşlar, yazılanların dışında değişik bir konusu olduğunu görünce şaşırmışlar. Biliyorsunuz ben dram yazıyorum. Onlar da bu kitabı okuyunca kurgusuna şaşırmışlar ve de çok beğenmişler. Biz Düşler Sokağı No 7/24'ü istiyoruz dediler. Bizler de düşündük neden olmasın dedik.
Bu hikayemizi yazarken sizlerin tahmin korkusundan dolayı bazı şeyleri eksik yazdım. 🙃 Onların üzerinde durmayı düşünüyorum. Sonrası finalde küçük değişiklikler yapacağım. Zaten fark ettiyseniz son birkaç bölümü kaldırdım. Ki hikayemizin bomba etkisi yapan bölümleriydi onlar. Yoksa hikaye sıradan olurdu.
Sonradan okuyanlardan özür diliyorum. Mecburen kaldırmak zorundaydım. Çünkü o son birkaç bölüm hikayenin ana konusuydu. Tahmini zor, herkesi yerinden hoplatan şeyler oldu. Kitap anlaşması yapana kadar profilimdeydi. Üzgünüm. Şimdi de o bomba final üzerinde oynama yaparsak tamamdır. Sizlerin beğeneceği gibi olsun isterim. Başka da bir isteğim yok.
Düşler Sokağı No 7/24 hikayemizin kitap olacağı duyulunca sevgili Miray minnoşum dedi ki" Ablacım kapak işi n'olacak? Yine biz seçelim mi?" Hiç düşünmeden evet dedim. Bunun için Twitter'a gitmem lazım. Bir daha hesap açmam dedim. Tatlı kız da kendi ve bir arkadaşının yönettiği bir hesap açmış. Ben oraya kapak seçimi için geleceğim. Seçim bitince çıkacağım.
Kitap kapağı seçmek için; ama gerçekten kapak seçimi için gelecek olan sevgili okurlarım arkadaşlarım.
Şimdi sorumu soruyorum.
Kimler bizlerle kapak grubuna gelmek ister?
Zeyker kitabımızın kapağını seçmek için artısı kitapla ilgili başka şeyleri oylamak İçin katılmak isteyenler buradan yoruma ya da özelden yazabilir. Uzun bir süreç olacak; aynı zamanda keyifli ve yorucu. Bunlara hazırsanız Twitter üzerinden
@lale_fan
hesabına gelin ve birlikte kapağımızı seçelim. Önemli oylamalar yapalım. Katılanlara şimdiden teşekkür ediyorum. Son kez belirtiyorum. Ciddi olarak çalışmak isteyenlerin katılmasını önemle rica ediyorum. MSN üzerinden seçim için ayrıca Facebook üzerinden arkadaşım duyuru yapacaktır✋🏻
Sevgilerimle...🐞💐🍀🌹🎈
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KOD 52 -BİR AŞK MASALI-
Mistero / Thriller"Seni sevmiyorum" dedi. Bugüne kadar duyduğu en güzel sözdü... Kalbi deli gibi, doludizgin çarparken heyecanla nefes aldı. Kendi gözlerinin de söylediği, dilinden bağımsız o sözler döküldü. "Ben de" dedi, "ben de seni seviyorum." Genç adam siyah d...